تور ارزان روسیه: قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان

به گزارش سفر به روسیه، در پی وقوع طوفان سهمگین در بعضی بخش های آمریکا، هزاران ساکن استان کارولینا شبانه روز گذشته را بدون برق سپری کردند و پروازها در این منطقه لغو شد.

تور ارزان روسیه: قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ده ها هزار نفر در سراسر استان کارولینا در آمریکا روز یکشنبه پس از طوفان زمستانی که بخش هایی از ساحل شرقی را فرا گرفت، بدون برق ماندند.

به نوشته وبگاه اپاک تایمز طوفان خطرناک باعث بارش باران یخ زده، برف و یخبندان در بیشتر منطقه ها جنوب شرقی شده و برق را قطع و سامانه حمل ونقل را مختل و شرایط رانندگی خطرناکی را برای ساکنان این منطقه ها ایجاد نموده است.

شرکت دوک انرژی که به 4.3 میلیون مشتری در کارولینای آمریکا خدمات رسانی می نماید، در بیانیه ای اعلام نمود که 67000 مشتری خود در کارولینای شمالی و جنوبی بدون برق مانده اند و بعضی از قطعی ها ممکن است تا چند روز ادامه داشته باشد. این شرکت ضمن هشدار داد که انتظار می رود روز دوشنبه قطعی برق بیشتری وجود داشته باشد.

این شرکت اعلام نمود که بیش از 11000 خدمه خود از جمله تکنسین های خطوط برق، ارزیاب خسارت و کارگران را در سراسر دو استان مستقر نموده تا به بازسازی برق یاری کند، اما هشدار داد که شرایط جوی خطرناک تعمیرات را کند خواهد نمود.

به نوشته این منبع خبری، در کارولینای جنوبی، گارد ملی برای یاری رسانی و پاک نگه داشتن جاده های اصلی فعال شده است.

در حالیکه طوفان های برفی به همراه بادهای سهمگین و یخ طی روزهای آینده، سواحل شرقی ایالات متحده را هدف قرار خواهد داد، خطوط هوایی در این کشور بیش از دو هزار و 700 پرواز ایالات متحده را روز یکشنبه به وقت محلی لغو کرد. گزارش هواشناسی حاکی از آن است که یخبندان بسیار شدیدی در استان کارولینای شمالی و جنوبی به وقوع خواهد پیوست و مسافرت در سراسر این منطقه به شت با مشکل روبرو خواهد شد.

برایان کمپ فرماندار استان جرجیا روز یکشنبه در توییتی تاکید نمود که افراد از هرگونه سفر غیرضروری در منطقه ها طوفان زده خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور ارزان روسیه: قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: قطعی برق هزاران منزل مسکونی در کارولینای آمریکا پس از طوفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید