فراهم شدن امکان برگزاری امتحان تلفنی دانشگاه برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند

به گزارش سفر به روسیه، رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره گفت : هماهنگی های لازم اجرا شده تا دانشجویانی که دسترسی به اینترنت ندارند به وسیله تلفن بتوانند امتحان خاتمه ترم خود را انجام دهند.

فراهم شدن امکان برگزاری امتحان تلفنی دانشگاه برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان های انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

یوسف خجیر رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری، درباره چگونگی برگزاری امتحانات و دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند، گفت: نوع امتحان به نحوی است که اگر اینترنت قطع و وصل گردد دانشجو مجدداً می تواند وارد سامانه گردد و امتحان را ادامه دهد.

بانک سوالات در سامانه موجود است

وی اضافه نمود: امتحانات به صورت غیرحضوری در بازه زمانی 90 دقیقه ای برگزار می گردد؛ البته با وجود اینکه دانشجویان با قطع و وصل شدن اینترنت روبرو شوند شرایطی فراهم شده که دانشجویان می توانند در 5-4 ساعت به سوالات پاسخ دهند.

رئیس دانشگاه فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره اضافه نمود: بانک سوالات وجود دارد و دانشجو با هر بار وارد شدن به سامانه، سوالات جدید در اختیارش قرار می گیرد به نحوی که سوالات پاسخ داده شده قبل نیز محفوظ مانده و محاسبه می گردد.

خجیر درمورد برگزاری امتحانات دانشجویانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا با مشکلاتی روبرو هستند، گفت: 2 نفر از دانشجویان به اینترنت دسترسی نداشتند که با هماهنگی های انجام شده به صورت تلفنی و غیرحضوری امتحان از آنها گرفته شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1027

به "فراهم شدن امکان برگزاری امتحان تلفنی دانشگاه برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن امکان برگزاری امتحان تلفنی دانشگاه برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید