عکس سلفی در بلندترین نقاط جهان

به گزارش سفر به روسیه، دریافت عکس سلفی از کارهایی است که افراد آن را به شکل های مختلف و در هر جایی انجام می دهند. حالت شجاعانه آن دریافت عکس سلفی در ارتفاع است.

عکس سلفی در بلندترین نقاط جهان

دریافت عکس سلفی یکی از کارهایی است که امروزه افراد آن را به شکل هایمختلف و در هر جایی انجام می دهند. افراد با استفاده از پایه های مونوپاد موجود دربازار سعی در ثبت بهترین سلفی ها از خود را دارند.

پایه مونوپاد چیست؟

عکس های سلفی با دریافت گوشی در یکدست و خم و راست کردن دست برایکادربندی بهتر صورت می گیرد. جا نشدن همه افراد در کادر، خیلی نزدیک بودن دوربینبه صورت افراد و میل به عکس دریافت در کادری بزرگ تر و پرسپکتیو بهتر از مسائلی بودکه زمینه را برای تولید مونوپاد ها فراهم کرد. مونوپاد یا دسته سلفی، از یک میلهبلند که گیره ای برای نگه داشتن گوشی در انتهای آن قرار گرفته است تشکیل شده است و بستهبه مدل، امکانات مختلفی ازجمله امکان زوم، ریموت کنترل و غیره دارد .

یکی از حالت های سلفی کهافراد شجاع به سمت آن گرایش دارند؛ دریافت عکس سلفی در ارتفاع است. Alexander Remnev با دوستانش به نقاط مختلف دنیا سفر می کنندو سلفی های خاص را از خود ثبت می کنند. درآخرین پروژه شان آن ها به بالای آسمان خراش بلندی در هنگ کنگ رفتند و عکس های سلفیدیوانه واری را از خودشان ثبت نمودند. این آسمان خراش پنجمین ساختمان بلند در میانبلندترین ساختمان های هنگ کنگ است. الکساندر گفته است که هدف من و دوستانم مشاهدهنقاط مختلف دنیا با یک دید متفاوت است.

الکساندر و دوستانش خود همواره در جستجوی آسمان خراش های دنیا هستند وابتدا از بلندترین، ترسناکترین و سخت ترین آن ها بالا می فرایند و این سلفی های جنون آمیزرا در ارتفاعات بیش از 360 متری از سطح زمین ثبت می کنند. برای انجام این کار بهیک دوربین، هنر عکاسی و اعصابی فولادی نیازمندید.

آن ها برای هیجان انگیزتر کردن این سلفی ها گاهی بر روی ارتفاعات می خوابند،با یک دست آویزان می شوند و یا منظره زیر پای خود را از کفش ها به پایین ثبت می کنندکه هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و شجاعت این سه نفر به خوبی در این سلفی هااحساس می شود.

نکته مهم در ثبت این سلفی ها این است که هرگز به پایین نگاه نکنید چوناین موضوع می تواند باعث سرگیجه و ترس هر چه بیشتر شما شود. الکساندر می گوید ما قبل از اینکه از آسمان خراش هابالا برویم؛ هیچ ذهنیتی از آنجا نداریم و نمیدانیم که واقعا چقدر می تواند خطرناکباشد؛ در هر صورت تلاش ما برای نشان دادن آن شهر از بالاترین نقطه و با زاویه دیدیمتفاوت است.

کریل عکاسی که به spider man معروف است

Kirill Oreshkin هم یک عکاس است که علاقه شدیدی به دریافت عکسسلفی در نقاط غیر عادی دارد. به عنوان مثال او دوست دارد در حالی که از ساختمان های بلند حلق آویز استاز خود عکس سلفی بگیرد. یکی از عکس های او در حال راه رفتن بر روی پل کابلی ودیگری در شرایطی است که بر روی یک خبرنگاران بسیار بزرگ در بالای یک ساختمان ایستادهاست.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 848

به "عکس سلفی در بلندترین نقاط جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس سلفی در بلندترین نقاط جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید