(عکس) خسرو حیدری در کلاس&zwnjهای پیشرفته مربیگری هلند

به گزارش سفر به روسیه، خسرو حیدری از ماه‌ها پیش به دنبال حضور در کلاس‌های پیشرفته مربیگری هلند بود؛ اما این مهم نیازمند این بود که ابتدا در فدراسیون فوتبال هلند به عنوان یک عضو ورود کند و به طور رسمی نامش ریجستر گردد.

(عکس) خسرو حیدری در کلاس&zwnjهای پیشرفته مربیگری هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

دیروز این اتفاق برای خسرو رخ داد و او حالا می‌تواند در کلاس‌های دانش افزایی و همچنین وبینار‌های مربیگری شرکت کند. دوشنبه همین هفته حیدری در اولین دوره مربیگری این فدراسیون که در آن وبینار انگیزشی بازیکنان برگزار می‌شود شرکت خواهد نمود. در این دوره مربیانی از کشور‌های مختلف از اقصی نقاط دنیا به صورت آنلاین شرکت می‌کنند.

در صورت سرانجام کرونا این کلاس‌ها در هلند به صورت حضوری برگزار می‌شود که خسرو حیدری با ورود به عنوان یک عضو رسمی در این فدراسیون می‌تواند در تمام کلاس‌های پیشرفته مربیگری از جمله کلاس‌های دانش افزایی، مربیگری و وبینار‌ها شرکت کند.

خسرو حیدری با این ریجستر رسما به عضویت فدراسیون فوتبال هلند درآمده است، اتفاقی خوشایند برای یکی از بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ایران که حالا قدم در جهت مربیگری گذاشته است.

گفتنی است هلند یکی از کشور‌های صاحب سبک در فوتبال است که مربیان عظیمی در فوتبال دنیا از مکتب فوتبال این کشور به تیم‌های عظیم پیوسته اند. از مربیان عظیم فوتبال هلند می‌توان از یوهان کرایوف، آری هان، فرانک رایکارد، رونالد کومان، اریک تن هاگ، فرانک دی بوئر، مارکو فان باستن و گاس هیدینگ نام برد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1254

به "(عکس) خسرو حیدری در کلاس&zwnjهای پیشرفته مربیگری هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) خسرو حیدری در کلاس&zwnjهای پیشرفته مربیگری هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید