شمسایی: بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود!

به گزارش سفر به روسیه، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال خواستار مهیا کردن شرایط مناسب برای حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی شد.

شمسایی: بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وحید شمسایی مربی و کارشناس فوتسال، در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: من از دور شرایط را مشاهده می کنم اما طبق گفته های سرمربی تیم ملی شرایط خوب است و ستاد ویژه ای برای آماده سازی تیم ملی تشکیل شده است. ضمن اینکه پرداخت باقی مانده پاداش ملی پوشان نیز قطعا روحیه آن ها را بالا خواهد برد و باید آن را به فال نیک گرفت.

وی افزود: با این حال برخی اتفاقات نیز ممکن است در جهت موفقیت تیم ملی سنگ اندازی کند مثلا آقایی که همه بدبختی های فوتسال در دوره مدیریت او بوده و خودم در سفرهایی که با ایشان بودم می دیدم که دوست دارد تیم ملی نتیجه نگیرد تا پاداشی پرداخت نشود حالا به تمرینات تیم ملی فوتسال می رود و از همین ابتدای اردو می خواهد خودش را نشان دهد. شاید این آقا می خواهد موفقیت های آینده را به نام خودش مصادره کند در حالی که هیچ لزومی به حضور او در تمرینات نبوده است.

شمسایی ادامه داد: وقتی این آقا محروم است و حق کار کردن ندارد، چرا دائم خودش را نشان می دهد و دور و بر تیم ملی و تیم های باشگاهی می چرخد تا پست و مقامی بگیرد. این آقایان بهتر است دست از سر فوتسال بردارند تا تیم ملی نیز نفس بکشد. مطمئنا کسی از دیدن آنها در تمرینات روحیه نمی گیرد و حضور ایشان جز ایجاد حاشیه چیز دیگری ندارد و بهتر است که بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1594

به "شمسایی: بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: بگذاریم تیم ملی با آرامش به جام جهانی برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید