سولسشایر: قدر موقعیت های مان را نمی دانیم و این، دلیل پیروز نشدن ما است، عملکردمان افت نکرده است

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی شیاطین سرخ ثبت سومین بازی بدون برد متوالی در کارنامه شاگردانش در این فصل لیگ برتر انگلیس را نتیجه فرصت سوزی آنها مقابل دروازه رقبا می داند.

سولسشایر: قدر موقعیت های مان را نمی دانیم و این، دلیل پیروز نشدن ما است، عملکردمان افت نکرده است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد عصر امروز (شنبه) در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، میهمان ساوتهمپتون بود و با وجود آنکه خیلی زود پیش افتاد در نهایت با تساوی یک - یک به کار خود سرانجام داد. این نتیجه سومین بازی بدون برد متوالی شیاطین سرخ پس از باخت خانگی هفته گذشته آنها مقابل کریستال پالاس و تساوی خارج از خانه مقابل ولورهمپتون در هفته دوم رقابت ها بود و در شرایطی به ثبت رسید که ساوتهمپتون در اواسط نیمه دوم 10 نفره شد.

اولگنار سولسشایر سرمربی من یونایتد پس از مسابقه گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم و بازی را همان جهتی که می خواستیم کشاندیم و در این شرایط شما باید گل دوم و سوم را هم بزنید و کار حریف را یکسره کنید اما ما به اندازه کافی قدر موقعیت های مان را ندانستیم. با اینکه کلی موقعیت داشتیم، در زدن ضربات آخرمان ضعف نشان دادیم. ما توپ را به خوبی به دروازه حریف می رسانیم اما ضربه نهایی که کار را تمام می نماید، وجود ندارد.

سولسشایر با اشاره به عملکرد خوب دنیل جیمز زننده تنها گل منچستریونایتد، اضافه نمود: همه ما توانایی های دنیل را می شناسیم. او قدرت تهاجمی بالایی دارد و برای دیگران فضا می سازد. من برای این پسر خیلی خوشحالم از بازی اش راضی ام. او امروز در ترکیب نهاده شد و تأثیرش را هم گذاشت.

سرمربی نروژی شیاطین درباره روند بازی های بدون برد تیمش در این فصل لیگ برتر انگلیس هم گفت: در تمام این سه بازی که ما پیروز نشده ایم، عملکردمان بهتر از آن چیزی بود که در بازی مان مقابل چلسی ارائه کردیم (من یونایتد چلسی را در هفته نخست با 4 گل شکست داد). در این بازی ها ما بر توپ و میدان مسلط بوده ایم، موقعیت های گلزنی ایجاد نموده ایم اما مقابل دروازه حریفان ضربات مان دقت کافی را نداشته است تا گل هایی بزنیم که منجر به پیروزی مان می گردد. ما پنالتی هایی را از دست داده ایم، موقعیت هایی را خراب نموده ایم و به همین دلیل هم نتایج مان افت نموده است اما سطح کیفی بازی مان دچار افت نشده است.

منچستریونایتد پس از وقفه دو هفته ای لیگ برتر انگلیس برای برگزاری بازی های ملی روز 23 شهریور در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، میزبان لسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 310

به "سولسشایر: قدر موقعیت های مان را نمی دانیم و این، دلیل پیروز نشدن ما است، عملکردمان افت نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: قدر موقعیت های مان را نمی دانیم و این، دلیل پیروز نشدن ما است، عملکردمان افت نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید