سری گلکسی S21 چه زمانی آپدیت One UI 4.1 را دریافت می نماید؟

به گزارش سفر به روسیه، سامسونگ مدتی قبل گوشی های سری گلکسی S22 را با جدیدترین نسخه رابط کاربری خود یعنی One UI 4.1 رونمایی کرد. طبیعتا برای کاربران گوشی های گلکسی S21 هم این سؤال پیش آمده که گوشی های آن ها چه زمانی آپدیت One UI 4.1 را دریافت می نمایند. حالا طبق اعلام یکی از افشاگران، به نظر می رسد این کاربران برای دریافت آپدیت فوق لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

سری گلکسی S21 چه زمانی آپدیت One UI 4.1 را دریافت می نماید؟

این افشاگر به نقل از یکی از افراد شاغل در اپراتور مخابراتی Verizon نوشته که گوشی گلکسی S21 اولترا حداکثر تا حدود 2 هفته آینده این آپدیت را دریافت خواهد نمود. اما در این میان درباره زمان انتشار آپدیت برای گلکسی S21 و S21 پلاس تاریخ مشخصی اعلام نشده است. در همین رابطه می توانیم به آپدیت One UI 3.1 اشاره کنیم که سال گذشته حدود دو هفته بعد از معرفی سری S21، برای گوشی های سری S20 ارائه شد. بنابراین به نظر می رسد طی روزهای آینده کاربران سری S21 از نوترین نسخه رابط کاربری One UI بهره مند خواهند شد.

One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 است و نسبت به نسخه 4.0 با بهبودهای مختلفی روبه رو شده است. از بین ویژگی های نو آن می توانیم به انتخاب مقدار ظرفیت رم مجازی، افزوده شدن اتوماتیک تاریخ های ذکر شده در پیغام رسان ها به تقویم گوشی، ویجت های هوشمند و دیگر قابلیت ها اشاره کنیم. روی هم رفته سامسونگ در زمینه آپدیت گوشی های خود روزبه روز بهتر می گردد و با این کار شمار بیشتری از کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1952

به "سری گلکسی S21 چه زمانی آپدیت One UI 4.1 را دریافت می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S21 چه زمانی آپدیت One UI 4.1 را دریافت می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید