رونالدو بعداز اتمام قراردادش با یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد؛ پاری سن ژرمن مقصد احتمالی

به گزارش سفر به روسیه، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره پرتغالی یوونتوس دو سال دیگر از این تیم جدا خواهد شد.

رونالدو بعداز اتمام قراردادش با یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد؛ پاری سن ژرمن مقصد احتمالی

به گزارش خبرنگاران، از همین حالا برآورد ها در خصوص آینده رونالدو و شروع شده و نشریه توتواسپورت انتقال او به لیگ های کشورهایی چون ایالت متحده یا چین را رد می نماید. این ستاره35 ساله چند سال قبل و سال 2016 مدعی شد میخواهد تا 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و حالا فقط دو سال از قرارداد فعلی خود در ایتالیا با باشگاه یوونتوس باقی مانده است.

حالا نشریه توتو اسپورت اذعان داشت رابطه عاشقانه و خیلی گرمی بین رونالدو و یوونتوس برقرار نیست و به نظر می رسد این بازیکن دو سال دیگر و هنگام اتمام قراردادش این باشگاه را ترک خواهد نمود. رونالدو سال گذشته هنگام بحث در خصوص بازنشستگی به مارکا گفت: این به احساس من و به انگیزه ام بستگی خواهد داشت، زیرا از نظر جسمی مسئله ای ندارم. شما باید به خوبی با خوتان کار کنید، اما من فکر نمی کنم این مهمترین عامل باشد. این بیشتر جنبه روانی است که سرنوشت را رقم می زند.

رونالدو در 853 مسابقه در رده فوتبال باشگاهی آماری خیره کننده داشته، 643 گل به ثمر رسانده و هیچ نشانی از کاهش سرعت و قدرت جسمانی در این بازیکن دیده نمی گردد. در حال حاضر احتمالا باید پاری سن ژرمن را جدی ترین گزینه رونالدو دانست و او میخواهد با حضور در لیگ فرانسه، کارنامه درخشان خود و بازی در چهار لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا را تکمیل کند.

دو سال قبل و در تابستان سال 2018 بود که یوونتو با پرداخت رقمی معادل 100 میلیون یورو پیروز به جذب کریستیانورونالدو از رئال مادرید شده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به خدمت گرفت. ستاره 35 ساله و پرتغالی در این مدت از نظر فردی عملکرد درخشانی داشته و حتی فصل گذشته با زدن 37 گل، رکورد گلزنی در طول یک فصل در تاریخ یوونتوس را شکست.

اما پاسکواله برونو که حالا 58 ساله است، مدعی شد عدم تمایل به یادگیری زبان ایتالیایی توهین رونالدو به هم تیمی هایش است. پاسکواله برونو که در دوران حضور در ایتالیا در تیم هایی مانند تورینو و فیورنتینا نیز بازی نموده، در مدت زمان حضور خود در تورین دقیقا 100 بازی انجام داد و در فصل 90-1989پیروز به کسب عناوین قهرمانی در جام یوفا و کوپا ایتالیا شد.

پاسکواله برنونو گفت: کریستیانو رونالدو فردی نادان و کودن است. او در دو سال اخیر در ایتالیا زندگی نموده و عضو باشگاه یوونتوس است، اما هنوز یاد نگرفته که به زبان ما صحبت کند. رونالدو در این مدت به زبان اسپانیایی صحبت نموده و این نشان می دهد که هیچ احترامی برای هم تیمی های خود در یوونتوس و ایتالیایی ها قائل نیست.

خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی یوونتوس پیش از بازی فردا مقابل فرانس واروش به اسکای اسپورتس گفت: نتیجه دریافت بسیار مهم است بنابراین با توجه به شکست خوردن در بازی گذشته انگیزه ما افزایش یافته و مصمم تر شده ایم. ما در حال کوشش هستیم و سعی می کنیم سبک مربی را درون زمین به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم. فکر می کنم که در آینده نتیجه آن را خواهیم دید.

به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو به طور کامل ریکاوری نموده و بر خلاف ملاقات ابتدایی هفته مقابل اسپزیا، فردا شب از ابتدا در ترکیب یوونتوس قرار خواهد گرفت. کوادرادو در این باره گفت: رونالدو بسیار خرسند است و نمی توانست برای بازگشت و بازی کردن صبر کند؛ چیزی که شما از لحظه ورود او به زمین آن را مشاهده کردید. رونالدو یک سلاح اضافی برای ماست و همه ما می دانیم که او چه چیزهایی به تیم می دهد. او اعتماد به نفس زیادی دارد و همین موضوع نیز به ما یاری می نماید. او حرفه ای بودن و تمایل به پیروزی را به همه منتقل می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1232

به "رونالدو بعداز اتمام قراردادش با یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد؛ پاری سن ژرمن مقصد احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو بعداز اتمام قراردادش با یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد؛ پاری سن ژرمن مقصد احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید