رایکا در گام نخست به مصاف استقلال می رود

به گزارش سفر به روسیه، رایکا بابل در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مهمان استقلال ملاثانی خواهد بود.

رایکا در گام نخست به مصاف استقلال می رود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ساری،مصاف رایکا بابل کننده فوتبال مازندران و استقلال ملاثانی کننده خوزستان، در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور ساعت 17 روز یکشنبه 25 مهر ماه در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز برگزار می شود.

پیروز قربانی ملی پوش و کاپیتان سابق استقلال که در هفته های پایانی فصل گذشته هدایت رایکا را بر عهده داشت، با اعتماد مجدد مالکان این باشگاه، بار دیگر به عنوان سرمربی بر روی نیمکت بابلی ها می نشیند.

بابلی ها در حالی مقابل استقلال ملاثانی، صف آرایی می کنند که نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده ای داشتند و در کنار بازیکنان باتجربه به جوانگرایی و استفاده از نیرو های بومی روی آوردند.

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش همانند فصل گذشته در هفته اول به مصاف رایکا بابل خواهند رفت و از انگیزه های بالایی برخوردار هستند تا از میزبانی خود تمام و کمال استفاده کنند.

دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال ملاثانی در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را یعقوب آشوری با کمک صادق رستمی و فرزاد ایمانی نژاد، قضاوت می کند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1785

به "رایکا در گام نخست به مصاف استقلال می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایکا در گام نخست به مصاف استقلال می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید