خبرنگاران پاری سن ژرمن قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد

به گزارش سفر به روسیه، تهران- خبرنگاران- پاری سن ژرمن قهرمان جام اتحادیه باشگاه های فرانسه شد تا این تیم سرمایه دار تمامی جام های داخلی را از آن خود کند.

خبرنگاران پاری سن ژرمن قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

ملاقات پایانی جام اتحادیه باشگاه های فرانسه، بامداد امروز (شنبه) بین تیم های پاری سن ژرمن و لیون در استادیوم استفادوفرانس شهر پاریس برگزار گردید که در نهایت شاگردان توماس توخل با فزونی در ضربات پنالتی به قهرمانی رسیدند.

با تصمیم مسوولان فوتبال فرانسه، این ملاقات در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار گردید.

با وجود حملات متعدد از سوی تیم ها و ایجاد موقعیت های پرتعداد، این ملاقات با درخشش دروازه بانان گلی در برنداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده گردد.

در ضربات پنالتی تیم پاری سن ژرمن به فزونی 6 بر 5 دست یافت و قهرمان شد تا تمامی جام های فصل جاری فوتبال فرانسه را دِرو کند.

پاری سن ژرمن هفته گذشته با فزونی یک بر صفر مقابل سنت اتین به عنوان قهرمانی جام حذفی فرانسه رسیده بود. همچنین این تیم در لیگ فرانسه نیز که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نیمه تمام باقی ماند به عنوان قهرمان معرفی گردید.

پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به نیز به مرحله یک چهارم نهایی صعود نموده و باید به مصاف آتالانتای ایتالیا برود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1060

به "خبرنگاران پاری سن ژرمن قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پاری سن ژرمن قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید