خبرنگاران آتش نشانان زنجان گوسفندان فرورفته در درون قیر را بیرون کشیدند

به گزارش سفر به روسیه، زنجان - خبرنگاران - جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانان زنجان، گوسفندان گیر افتاده در درون قیر و سگ سقوط نموده درون چاه را از مرگ نجات دادند.

خبرنگاران آتش نشانان زنجان گوسفندان فرورفته در درون قیر را بیرون کشیدند

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

محسن پناهی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، به انجام عملیات های مختلف آتشنشانی زنجان طی چند روز اخیر اشاره نمود و اضافه کرد: در یکی از عملیات ها، اکیپ امداد و نجات ایستگاه 2 آتش نشانی زنجان واقع در جاده گاوازنگ پس از اطلاع از سقوط چهار راس گوسفند درحال چرا به چاله پر از قیر، بلافاصله راهی محل شده و عملیات نجات را شروع کردند.

وی گفت: متاسفانه یکی از گوسفندان به درون قیر شل فرو رفته و تلف شده بود اما سه گوسفند دیگر که در شرایط اسفناکی بودند پس از حداقل 45 دقیقه تلاش و تلاش بی وقفه عوامل آتشنشانی و همراهی افراد حاضر در محل، بیرون کشیده شدند.

پناهی، محل وقوع این حادثه را پنج کیلومتری عوارضی آزاد راه زنجان - تبریز اظهار داشت و با اشاره به سقوط یک قلاده سگ اهلی به داخل یک حلقه چاه، نیز گفت: این سگ در حدود پنج کیلومتری جاده ترانزیت زنجان - میانه به درون چاه سقوط نموده بود.

وی اضافه کرد: اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک آتشنشانی زنجان در قالب سه نجاتگر و یک افسر عملیات به محل حادثه اعزام شده و پس از 20 دقیقه تلاش، پیروز شدند این حیوان حادثه دیده را با استفاده از طناب از عمق 12 متری چاه بیرون کشیده و تحویل صاحبش بدهند.

پناهی گفت: طی هفته جاری، همچنین یک قطعه پرنده حواصیل که جزو پرندگان مهاجر محسوب می گردد در حیاط یک منزل مسکونی واقع در اراضی پایین کوه، گیر افتاده بود که از سوی اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره پنج آتش نشانی زنجان، زنده گیری و در دامان طبعیت رهاسازی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 936

به "خبرنگاران آتش نشانان زنجان گوسفندان فرورفته در درون قیر را بیرون کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانان زنجان گوسفندان فرورفته در درون قیر را بیرون کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید