حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد

به گزارش سفر به روسیه، خبات بیگلر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از کش و قوس های فراوان و در راستای همکاری استانداری کردستان و شهرداری سنندج باشگاه راه یاب ملل کردستان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حضور پیدا می کند.

حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد

وی بیان نمود: با توجه به اینکه فصل گذشته هزینه های کرده بودیم و وعده هایی به ما داده شده بود که وصول نشده بود و ما بیشتر از یک میلیارد تومان بدهی داشتیم و نمی توانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل کردستان با اشاره به انصراف این تیم از رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، بیان نمود: در ابتدا با توجه به نبود همکاری از سوی مدیران استان و شهرستان ما از حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال انصراف دادیم که در ادامه و با همکاری و حمایت استانداری کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج بار دیگر در رقابت های لیگ برتر فصل جاری حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به رایزنی های اجرا شده در راستای جلب حمایت و همکاری مسئولان استانی، اضافه نمود: با توجه به جلسه آخر برگزار شده در این خصوص و مقرر گشت که شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و استانداری کردستان بخشی از هزینه های تیم راه یاب ملل در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور را تامین کنند.

بیگلر با بیان اینکه قرار است 50 درصد از هزینه های فصل جاری و فصل قبل از سوی مسئولان استانی تامین شود، گفت: به همین دلیل 50 درصد بقیه هزینه های تیم از سوی شرکت راه یاب ملل تامین می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه زمان کمی داریم و همه 13 تیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده اند در حال رایزنی با بازیکنان آزاد هستیم و به زودی از بازیکنان تست خواهیم گرفت تا تیم شکل بگیرد.

مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل کردستان گفت: با تشکیل تیم و با حداقل برگزاری جلسات تمرینی در حالی به مصاف تیم سیرجان خواهیم رفت که شرایط سختی داریم و مسابقه هم در شهر سیرجان برگزار می شود، امیدوارم به این مسابقه برسیم ولی اگر نرسیدیم ما درخواست به تعویق انداختن 2 یا 3 روزه مسابقه را خواهیم داد و با توجه به شرایط سختی که داریم امیدوارم سازمان لیگ و مدیریت باشگاه سیرجان درخواست ما را بپذیرند.

وی اضافه نمود: طی جلسه ای با رئیس و دبیر هیات والیبال استان از تمام ظرفیت کردستان چه بازیکن و چه کادر فنی نهایت استفاده را خواهیم کرد و بازیکن و یا کادر فنی در حد بازیکن دوم و یا کادر دوم را هم انتخاب می کنیم و برنامه ریزی کرده ایم که از تمام بازیکنان بومی در تیم های نوجوانان و جوانان استفاده کنیم.

بیگلر اظهار کرد: از این پس اسم تیم از راه یاب ملل مریوان به راه یاب ملل کردستان تغییر پیدا خواهد کرد و هدف اصلی معرفی کل جاذبه های استان خواهد بود، همچنین در یکی از بندهای قرارداد از 13 بازی خانگی، 5 بازی آن در شهر سنندج برگزار می شود و 8 بازی دیگر و همچنین مرحله پلی آف و بازی های تیم های پایه در شهر مریوان پیگیری می شود.

وی به موضوع کادر فنی تیم والیبال راه یاب ملل اشاره کرد و اضافه نمود: با توجه به بضاعت ما و هدف گذاری که کرده بودیم از کادر فنی خود رضایت داشتیم و به همین دلیل سرمربی تیم آقای آرش صادقیانی خواهد بود و افراد بومی را جایگزین چند فرد غیربومی در تیم خواهیم کرد و غیر از سرمربی تیم، همه اعضای کادر فنی بومی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1138

به "حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور راه یاب ملل کردستان در لیگ برتر والیبال کشور قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید