جواب محکم کمپانی EA Sports به زلاتان

به گزارش سفر به روسیه، زلاتان ایبراهیموویچ ابتدای هفته با انتشار یک توئیت نسبت به حضور و استفاده از چهره اش در بازی فیفا اعتراض و خاطرنشان کرد که این کار بدون اجازه او اجرا شده است.پس از انتشار این توئیت، مینو رایولا مدیربرنامه زلاتان که ایجنت بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال است نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گرت بیل ستاره تاتنهام نیز به این پویش پیوست. مینو رایولا به تلگراف گفت که 300 بازیکن در سراسر دنیا نسبت به استفاده از اسم و چهره شان در این بازی معترض هستند و آنها خواستار دریافت غرامت هستند.

جواب محکم کمپانی EA Sports به زلاتان

اما FIFPro در بیانیه ای محکم که در نشریه میرر منتشر شده، اعلام نمود: با توجه به گزارش های اخیر رسانه ها، FIFPro مایل است نحوه به دست آوردن حقوق تصویری بازیکنان و نقش خود را در دفاع از حقوق شغلی فوتبالیست های حرفه ای در سراسر دنیا روشن کند. FIFPro یک سازمان غیرانتفاعی، به وسیله اتحادیه های منتشر نماینده در نزدیک به 60 کشور دنیا است که حقوق انتشار تصویر و چهره بازیکنان را به دست آورده است. این حقوق در اختیار صنعت الکترونیکی و سایر مشتریان صنعت بازی های ویدیویی قرار گرفته است. اتحادیه های عضو FIFPro تصمیم می گیرند که چگونه از درآمد فراوری شده استفاده نمایند یا با توزیع مستقیم بودجه بین بازیکنان یا ارائه خدمات در انواع متفاوتی مانند مشاوره حقوقی، برنامه ریزی شغلی دوم و یاری های روحی و جسمی این درآمد را هزینه کند. FIFPro در حال تماس با بازیکنان و نمایندگان آنها است که اخیراً نگرانی هایی را ایجاد نموده است تا بتوانیم به ابهامات و سوالات آنها پاسخ دهیم. از آنجا که بیماری همه گیر COVID-19 به شدت بر صنعت فوتبال تأثیر می گذارد، ما به اتحادیه های عضو خود افتخار می کنیم که از دهها هزار فوتبالیست در سراسر دنیا حمایت نموده اند.

ناشر این بازی هم گفته است: مینو رایولا نماینده بازیکنان محترمی است که ما سال ها با آنها همکاری نموده ایم، از جمله در امسال که ارلینگ هولاند در کار بازاریابی بازی FIFA21 یاری زیادی به این شرکت کرد. ما همچنین با زلاتان ایبراهیموویچ که از سال 2002 در تمام بازی های فیفا ظاهر شده و به عنوان بخشی از تجربه این بازی به طور منظم جوایز دریافت نموده است و ما از یک رابطه کاری عالی برخوردار بوده ایم. گرت بیل، شرکت الکترونیکی Eleven از بازی FIFA به عنوان یک بستر اصلی برای ورزشکاران حرفه ای خود استفاده می نماید و ما اطمینان داریم که گرت و تیمش ارزش قابل توجهی در همکاری با ما دارند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1279

به "جواب محکم کمپانی EA Sports به زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب محکم کمپانی EA Sports به زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید