جزئیات ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه های خالی

به گزارش سفر به روسیه، قائم مقام شورای نگهبان طی نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان درباره طرح دوفوریتی اصلاح ماده (54 مکرر) قانون مالیات های مستقیم (مالیات بر خانه های خالی) را بیان کرد.

جزئیات ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه های خالی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیامک ره پیک قائم مقام شورای نگهبان طی نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان درباره طرح دوفوریتی اصلاح ماده (54 مکرر) قانون مالیات های مستقیم (مالیات بر خانه های خالی) را خاطرنشان کرد.

در بخشی از این نامه آمده است با توجه به اینکه عنوان خانه های خالی تعریف نشده است ابهام دارد و پس از برطرف ابهام، اظهارنظر خوهد شد.

همچنین یکی دیگر از ایرادات شورای نگهبان موضوع تکلیف مالکان واحد های مسکونی بود که طی آن عنوان شده است که تکلیف همه مالکان واحد های مسکونی به سمت اطلاعات املاک مسکونی تحت تملک خود در سامانه مذکور نسبت به مواردی که دارای جهات امنیتی است، خلاف موازین شرع شناخته شد.

همچنین تکلیف وزارت راه و شهرسازی به تدوین دستورالعمل مذکور از این جهت که معین نیست تصویب دستورالعمل مربوطه توسط وزیر انجام می گردد یا خیر ابهام دارد؛ پس از ابهام اظهارنظر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1057

به "جزئیات ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه های خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه های خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید