جاوید: اگر داوران بازی ها را مدیریت نکنند، 70 تا 80 درصد حاشیه های فوتسال کم می گردد

به گزارش سفر به روسیه، ملی پوش فوتسال تیم کراپ الوند معتقد است اگر داوران نخواهند دیدارها را مدیریت نمایند، عمده حاشیه های فوتسال کشور کاهش می یابد.

جاوید: اگر داوران بازی ها را مدیریت نکنند، 70 تا 80 درصد حاشیه های فوتسال کم می گردد

مهدی جاوید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط خوب تیم کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال گفت: کراپ سال اول خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارد و با توجه به جذب بازیکنان از تیم های مختلف، هماهنگی میان بازیکنان زمان می برد. ابتدای فصل بیرون از خانه بازی داشتیم و به مصاف تیم هایی رفتیم که هفته قبل از آن استراحت داشتند. از روز اول کیفیت فنی خیلی بالایی داشتیم و تنها بازی ضعیف ما مقابل مقاومت بود که از دقیقه یک تا 40 عملکرد خوبی نداشتیم.

به ثبات رسیدیم و با استراتژی خوبی به مرحله دوم می رویم

وی با بیان اینکه شاگردان رضا لک در سایر ملاقاتها بازی های خوبی ارائه نموده و می توانستند پیروز باشند، توضیح داد: چند بازیکن از هفته های گذشته به ما اضافه شدند و در چند ملاقات پیروز شدیم. ثبات موردنظر را به دست آورده ایم و امیدوارم این هفته بتوانیم صعود خود را به جمع شش تیم عملی کنیم. تمرکز ما روی ملاقاتهای دو هفته پیش رو است و با قطعی کردن صعود خود، با استراتژی خوبی وارد مرحله دوم می شویم.

جز احترام از بهبهانی ها ندیده بودم اما شرایط جالبی رقم نخورد

ملی پوش کراپ الوند درخصوص حاشیه های ملاقات با اهورا بهبهان اعلام کرد: زمانی که بازی در حال شروع بود، صد نفر در سالن بودند که ارتباطی به نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری مسابقه نداشتند. من سابقه بازی مقابل تماشاگران بهبهانی را داشتم و جز احترام از آنها ندیده بودم. تصورم این بود که اتفاق مشابهی بیفتد که شرایط جالبی رقم نخورد. نمی دانم ناظر بازی نتوانست شرایط را کنترل کند یا اینکه چه اتفاقی افتاد. هر چه بود، تمام شد و خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاد. می توانستیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم و حاشیه ها روی داوری موثر بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

داوران قانون را رعایت نمی نمایند

جاوید در خصوص تأثیر حضور تماشاگران در این مسابقه روی قضاوت محمد بیاتی گفت: داور چند سوت زد و بازی را برگرداند. پنالتی حریف هم درست نبود که ایرادی ندارد. همه 14 تیم لیگ رجحان از داوری ها ناراضی هستند و ما فقط اعتراض نمی کنیم. داوران این ملاقات را به سود اهورا سوت زدند، اما شاید داوری در ملاقاتهای قبلی به ضرر این تیم بود. داوران ما قانون را رعایت نمی نمایند و می خواهند بازی را مدیریت نمایند. همین باعث می گردد حاشیه ها بیشتر گردد.

اگر داوران مدیریت را از قضاوت خود بردارند، 70 تا 80 درصد حاشیه های فوتسال کم می گردد

وی با انتقاد از قضاوت داوران لیگ رجحان به خبرنگاران گفت: بازیکن در دقیقه اول سنگین ترین خطا را مرتکب می گردد، اما اخراج نمی گردد. قانون باید رعایت گردد و تفاوتی میان دقیقه یک و 40 وجود ندارد. متأسفانه وقتی در دقیقه اول به داور می گوییم بازیکن حریف باید اخراج گردد، می گوید دقیقه یک که بازیکن را اخراج نمی نمایند و همین باعث می گردد بازی به تنش کشیده گردد. اگر داوران تصمیم بگیرند مدیریت را از قضاوت خود بردارند، 70 تا 80 درصد حواشی فوتسال کم می گردد و داوران و مربیان کمتر به داوری اعتراض می نمایند. آنها به تیم میزبان، نتیجه و زمان مسابقه توجه می نمایند.

مدیران کمیته فوتسال به داوران می گویند بازی ها را مدیریت نمایند

ملی پوش کراپ الوند با بیان اینکه اگر اعضای تیم ها حس نمایند داور قاطعانه سوت می زند، کمتر اعتراض می نمایند، گفت: وقتی یک تیم با پنج خطا از حریف عقب است، خیلی سخت خطای ششم و منجر به پنالتی را به ضرر این تیم اعلام می نمایند. در بسیاری از بازی ها هر دو تیم به داوری اعتراض کردند و مطمئنم مدیران کمیته فوتسال به داوران می گویند که بازی ها را مدیریت نمایند. همین باعث می گردد داور نتواند قانون را رعایت کند. قانون خطا تعیین است و اینقدر در رسانه ها به داوری پرداخته شده که تماشاگران هم می دانند چه خطاهایی کارت زرد یا قرمز دارند. داوران می خواهند بازی را مدیریت نمایند، اما در طول بازی گند می زنند!

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدیران کراپ الوند تفکری حرفه ای دارند و به تعهدات خود عمل نموده اند

جاوید درباره نزدیکی کراپ الوند به تحقق هدف مدیران باشگاه و اینکه مدیران کراپ تا به امروز به وعده های خود عمل نموده اند یا خیر، توضیح داد: مدیران باشگاه تفکری حرفه ای دارند و صعود به مرحله دوم را به عنوان هدف خود قرار دادند. امیدوارم این موضوع این هفته محقق گردد و صعود کنیم. تمام کوشش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را در مرحله دوم رقم بزنیم. مسئولان به قول های خود به صورت کامل عمل نموده اند و مربیان و بازیکنان، دغدغه ای جز مسائل فنی ندارند. آرامش خوبی بر تیم حاکم است و کوشش می کنیم همگام با باشگاه که به تعهدات خود عمل نموده، با نتایج خوب خود جوابگوی زحمات باشگاه باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1439

به "جاوید: اگر داوران بازی ها را مدیریت نکنند، 70 تا 80 درصد حاشیه های فوتسال کم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاوید: اگر داوران بازی ها را مدیریت نکنند، 70 تا 80 درصد حاشیه های فوتسال کم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید