تیره شدن رابطه برلوسکونی و مونتلا

به گزارش سفر به روسیه، گزارش ها از ایتالیا حاکی از تیرگی روابط بین رئیس باشگاه میلان و سرمربی این تیم است.

تیره شدن رابطه برلوسکونی و مونتلا

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارشی که روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت منتشر نموده، رابطه سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان و وینچنزو مونتلا، سرمربی این تیم این روزها به تیرگی گراییده است.

میلان تحت راهنمایی مونتلا که در ماه دسامبر 2016 با شکست یوونتوس در ضربات پنالتی فاتح سوپر جام ایتالیا شد، تا خاتمه هفته شانزدهم سری A ایتالیا در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها بود، اما نتایج ضعیف اخیر این تیم باعث شده تا این تیم به رده هفتم سقوط کند.

مونتلا که در حال حاضر مصدومانی در ترکیب میلان دارد، تیمش تا پیش از پیروزی مقابل بولونیا، در 4 بازی متوالی در مسابقات سری A بازنده شد.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد، برلوسکونی کاسه صبرش در خصوص مونتلا لبریز شده و حتی او را در مواردی فراخوانده تا ناراحتی اش بابت انتخاب تاکتیک ها و نوع تمرینات را ابراز کند.

این نقدها رئیس باشگاه میلان اما تنها به طور خصوصی مطرح نشده و برلوسکونی بعد تساوی 2 بر 2 این تیم در دربی میلان از انتخاب های مونتلا برای این بازی به طور علنی انتقاد کرد.

میلان از ساعت 23:15 امشب (یکشنبه) در آخرین ملاقات از هفته بیست وچهارم سری A میهمان لاتزیو است و وینچنزو مونتلا امیدوار است تیمش را با برد در این ملاقات از بحران خارج کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 757

به "تیره شدن رابطه برلوسکونی و مونتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیره شدن رابطه برلوسکونی و مونتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید