توزیع سربندهای یا مهدی در کتابفروشی ها

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، یکی از جلوه های معنوی دوران دفاع مقدس توسل و توکل رزمندگان اسلام بوده است. به گواه همه رزمندگان همین ارتباط معنوی، ذکر و نیایش و توسل به اهلبیت راهگشای این نبرد بوده است. در این بین استمداد و توسل به امام زمان عجل الله صندلی ویژه ای در بین رزمندگان داشته است.

توزیع سربندهای یا مهدی در کتابفروشی ها

این کتاب به تلاش کوثر شریفی نسب در انتشارات کتاب جمکران و در ایام نیمه شعبان به چاپ رسیده است. کتابی که جلوه هایی از ارتباط قلبی و معنوی رزمندگان و شهدا با امام زمان عجل الله را به رشته تحریر در آورده و خواننده را با فضای مهدوی و شهدایی همراه می نماید.

یک خاطره از کتاب:

شب عملیات دل توی دلمان نبود. همه می دانستیم اروند رودخانه به ظاهر آرام ولی خروشانی است. هر چه می گفتیم سر طناب را بگیر، فرمانده توی. اول ستون، فرمانده ها حرکت می کنن انگار نه انگار. حرف حرف خودش بود. سر طناب را گره زده بود و می گفت: خب من هم پشت سر فرمانده مون حرکت می کنم وقتی آن طرف اروند رسیدیم، تازه حالی مان شده بود چه می گوید. فهمیدیم فرمانده اصلی کی بود. به قول خودش: فرمانده اصلی همونیه که میاد سر طناب رو می گیره، ما رو می رسونه اون طرف اروند

سربندهای یا مهدی در 92 خاطره و 132 صفحه به ارتباط شهدا و امام زمان عجل الله پرداخته است و با قیمت21 هزار تومان از سوی انتشارات کتاب جمکران راهی بازار کتاب شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1516

به "توزیع سربندهای یا مهدی در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سربندهای یا مهدی در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید