تور ارزان هلند: تهدید تاج و تخت گل های هلندی

به گزارش سفر به روسیه، پرورش دهندگان گل در آفریقا و سایر منطقه ها که تولیدات خود را به طور مستقیم به خریداران می فروشند، هلند را برای حفظ تاج و تخت خود در صدر جایگاه عرضه گل در دنیا به درد سر انداخته اند.

تور ارزان هلند: تهدید تاج و تخت گل های هلندی

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

شرکت فلورا هلند چندین دهه است که به عنوان مرکز هواپیماهای توزیع گل به سراسر جهان فعالیت می نماید. طبق اعلام این شرکت، تقریبا 50 درصد گل های فروخته شده در سراسر جهان از سوی این شرکت توزیع می گردد و سال گذشته، 4/6 میلیارد یورو در مزایده های معروف روزانه اش در صبح زود فروش داشت.

با این حال، فروش مستقیم گل به وسیله پرورش دهندگان در مناطقی مانند آفریقا و سایر کشورها به خریداران از فروش گل در مزایده های روزانه فلورا هلند پیشی گرفته و لوکاس فووس مدیر این شرکت را نگران نموده است. فروش مستقیم اعضای این شرکت که این مزایده ها را دور می زنند، در سال گذشته با 3/8 درصد افزایش، به 2/3 میلیارد یورو رسید و فروش فلورا هلند نیز 1 درصد کاهش داشت.

شرکت فلورا هلند نیز در واکنش به این مساله درصدد تغییر سازوکار مزایده ای خود برآمد که سابقه ای بیش از یکصد سال دارد. این شرکت در پنج سال آینده بالغ بر 90 میلیون یورو در این این زمینه سرمایه گذاری می نماید و میخواهد یک بازار معامله آنلاین 24ساعته ایجاد کند.

منبع: کجارو / خبرآنلاین
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1857

به "تور ارزان هلند: تهدید تاج و تخت گل های هلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: تهدید تاج و تخت گل های هلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید