تصاویر ، این خودرو تنها 750 میلیون دلار قیمت دارد با 2 سال اینترنت رایگان!

به گزارش سفر به روسیه، خودروی کاملا برقی 15 هزار دلاری (750 میلیون تومانی) ای2 متعلق به کمپانی بی آی دی با 405 کیلومتر برد و دو سال اینترنت رایگان به بازار عرضه شد.

تصاویر ، این خودرو تنها 750 میلیون دلار قیمت دارد با 2 سال اینترنت رایگان!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرنائو، خودروی ای 2 ساخته بی آی دی BYD e2 برای دور دوم بازگشته است. این خودرو اولین بار در سال 2019 در چین معرفی گردید و از ابتدا به عنوان یک وسیله نقلیه تاکسی طراحی شد.

چیزی که شرکت انتظار نداشت این بود که چقدر این خودرو محبوب خواهد شد. در عرض دو سال، این خودرو بیش از 72 هزار دستگاه فروخت و اکنون با طراحی کاملا نو بازگشته است.

ای 2 بی آی دی کاملا نو و تمام برقی وارد خانواده اوشن (Ocean) وارد شده و بر پلتفرم برقی 3.0 سوار شده است. طراحی این خودرو کاملا نو است طول نسخه نو این خودرو ای 2 (e2) به 4.26 متر رسیده است. این خودرو تقربل به میزان اسمارت 1 است و تقریباً 20 سانتی متر از مرسدس EQA کوتاه تر است.

فضای داخلی e2 کاملا نو است و بیشتر مطابق با سایر وسایل نقلیه ساخته شده به وسیله کمپانیBYD است، فرمان به صورت مشترک به وسیله پ BYD Seal و BYD Dolphin ساخته شده است. صفحه نمایشگر 12.8 اینچی این خودرو از حالت افقی به حالت عمودی می چرخد تا صدایی بیشتر داشته باشد. نکته جالب این است که خودرو از هر دو کلید NFC و بلوتوث پشتیبانی می نماید، به این معنی که قفل و باز کردن قفل آن با یک تلفن همراه امکان پذیر است.

تنها یک پیشرانه موجود است که انتخاب آن را بسیار آسان تر می نماید. بسته باتری LFP 43.2 کیلووات ساعتی با یک موتور برقی 95 اسب بخاری همراه است. در حالی که این خودرو هیچ رکورد سرعتی را نمی شکند، اما کاملا قادر است یک خانواده کوچک را در مسیرهای شهری جابجا کند. این خودرو دارای 405 کیلومتر برد است که برای یک سفر دور آخر هفته کافی است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | معرفی یک ابرخودروی نو به دنیای سوپر اسپورت ها

قیمت BYD e2 از 14950 دلار (حدود 750 میلیون تومان) آغاز می گردد و نوع شیک تر این خودرو با صفحه نمایش چرخان بزرگ تر و پمپ حرارتی به قیمت 15950 دلار عرضه می گردد. این خودرو دارای گارانتی مادام العمر برای کل پیشرانه و اتصال اینترنت 5G رایگان به مدت 2 سال است. e2 دقیقاً بین مدل های BYD Dolphin و Seagull جای می گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2167

به "تصاویر ، این خودرو تنها 750 میلیون دلار قیمت دارد با 2 سال اینترنت رایگان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، این خودرو تنها 750 میلیون دلار قیمت دارد با 2 سال اینترنت رایگان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید