ترابی: باید آنقدر قوی شویم که اشتباهات داوری به ما ضربه نزند، نعمتی: زودتر VAR را برسانید

به گزارش سفر به روسیه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه کوشش مان این است که آنقدر قوی شویم تا اشتباهات داوری هم نتواند به ما ضربه بزند.

ترابی: باید آنقدر قوی شویم که اشتباهات داوری به ما ضربه نزند، نعمتی: زودتر VAR را برسانید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی ترابی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت، گفت: ابتدا به طرفداران مان تبریک می گویم و این سه امتیاز را به آنها تقدیم می کنم. امیدوارم همواره در استادیوم حضور داشته باشند و حمایت مان نمایند.

وی درباره صحنه ای که داور باید با خطای بازیکن حریف، برای پرسپولیس پنالتی می گرفت، بیان کرد: صحنه را کارشناسان می بینند و نظر می دهند. ما به داور یاری می کردیم اما بعد از صحنه ای که تصمیم داور را پذیرفتم خطا هایی که روی من رخ می داد را نمی گرفت و از این بابت ناراحتم.

هافبک پرسپولیس درباره اختلاف 2 امتیازی این تیم با صدر جدول گفت: زمان تا آخر فصل زیاد است. همه کوشش مان را می کنیم تا قدم به قدم جلو برویم.

ترابی درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس گفت: آقای صدری قول داده و امیدوارم انجام گردد.

وی درباره اینکه به نظر می رسد دچار افت شده است، گفت: قطعا شما می خواهید با این سؤال فشار را روی من بیندازید ولی اصلاً اینطور نیست. ما همه به هم یاری می کنیم و کوشش می کنیم تا پرسپولیس پیروز باشد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه داور گل صحیح این تیم را نیز مردود گفت، یادآور شد: توپ مهدی عبدی واضح بود که گل بود ولی داور نتوانست به خوبی تشخیص دهد. همه کوشش مان این است که آنقدر قوی شویم تا اشتباهات داوری هم نتواند به ما ضربه بزند.

وی درباره اینکه پاداشش را از تیم ملی دریافت نموده است، گفت: از این موضوع خبر ندارم.

سیامک نعمتی دیگر بازیکن پرسپولیس بعد از این بازی گفت: اگر VAR بود، داور می توانست دوباره آن صحنه (گل پذیرفته نشده پرسپولیس) را نگاه و تصمیمش را عوض کند. VAR یاری زیادی به داور می نماید و کل جهان از این سیستم در حال استفاده هستند. VAR به فوتبال ما نیز یاری می نماید و باید هرچه زودتر این سیستم را برسانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1845

به "ترابی: باید آنقدر قوی شویم که اشتباهات داوری به ما ضربه نزند، نعمتی: زودتر VAR را برسانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: باید آنقدر قوی شویم که اشتباهات داوری به ما ضربه نزند، نعمتی: زودتر VAR را برسانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید