بیانی: استادیوم شهدای ساری برای بازی مناسب نیست، فوتبال ایران ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد

به گزارش سفر به روسیه، مربی نساجی گفت: فوتبال ایران حرفه ای شده اما ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد و بسیار شرایط ضعیفی داریم.

بیانی: استادیوم شهدای ساری برای بازی مناسب نیست، فوتبال ایران ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد نساجی در هفته های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: ما تیم جوانی داریم که در کنارشان تعدادی از باتجربه ها بازی می نمایند. بازی به بازی بهتر بازی می کنیم. تا هفته ششم، هفتم همه تیم ها فراز و نشیب دارند تا به ثبات برسند. شرایط مان خوب است اما تنها مشکل ما زمین چمن است.

او ادامه داد: زمین چمن استادیوم شهدای ساری برای بازی کردن مناسب نیست و بچه های ما نمی توانند آن بازی که مدنظرمان است را در زمین پیاده نمایند. از نظر تاکتیکی نمی توانیم روی این چمن بازی کنیم و امکانات مناسب نیست البته بیشتر زمین ها در شرایط خوبی قرار ندارند. فوتبال ایران حرفه ای شده اما ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد و بسیار شرایط ضعیفی داریم.

مربی نساجی درباره شکست مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم حریف برای یک امتیاز به زمین آمده بود. با یک اوت دستی و یک شوت گلی زدند که هر 10 سال چنین توپی وارد دروازه گردد. در شرایطی گل خوردیم که روی دروازه حریف فشار می آوردیم و پس از دریافت گل، شیرازه تیم مان از هم پاشید اما در کل بچه هایمان خوب بازی کردند.

او درباره اخراج شدن دو بازیکن نساجی گفت: تیم ما خشن بازی نمی کند و این داوری است که روی بازیکنان ما تاثیرگذاشته است. سوت هایی که داور می زند تاثیرگذار است که این مساله بازیکنان ما را عصبی نموده است. داوران را می بینید که توپ هایی که باید اخطار بدهند یا خطا بگیرند را سوت نمی زنند و باعث می گردد اعضای تیم عصبی شوند. متاسفانه طرفداران در استادیوم ها نیستند و بعضی تیم های حریف جو سازی می نمایند و متاسفانه تمرکز داور را بهم می زنند.

بیانی اضافه نمود: صد درصد شرایط ما روز به روز بهتر می گردد و اکنون فقط مشکل مان زمین چمن است. بازیکنان ما انگیزه دارند و خوب بازی می نمایند. از نظر تاکتیکی هم مسئله ای نداریم و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و به بالای جدول برسیم. به کسب رتبه خوب امیدوار خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1831

به "بیانی: استادیوم شهدای ساری برای بازی مناسب نیست، فوتبال ایران ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: استادیوم شهدای ساری برای بازی مناسب نیست، فوتبال ایران ابتدایی ترین امکانات را هم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید