بهترین گینرهای داروخانه ای را بشناسید

به گزارش سفر به روسیه، گینر بدنسازی اصولا در داروخانه ها ، باشگاه ها و فروشگاه های مکمل عرضه می گردد اما تنها جایی که می توان به آن اعتماد کرد داروخانه ها هستند. داروخانه ها به دقت رصد می شوند و نمی توانند جنس تقلبی را عرضه نمایند و حتی نمی توانند جنس را با قیمت غیر مصوب عرضه نمایند پس بهتر است برای گینر فقط به داروخانه مراجعه کنید تعدادی از گینر های پر فروش را در این مقاله به شما معرفی می کنیم

بهترین گینرهای داروخانه ای را بشناسید

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

پودر مس گینر ویگور پلاس ان وان N1 Natures Plenty Mass Gainer Vigorplus

پودر مس گینر ویگور پلاس ساخت کانادا بسیار عالی و با کیفیت بوده و مورد مصرف ورزشکاران بسیاری قرار گرفته است مکمل ویگور پلاس برای مصرف ورزشکارانی پیشنهاد می شود که به دنبال افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی می باشند. پودر مس گینر را می توان با توجه به میزان مورد مصرف و احتیاج خود استفاده کرد.بهترین زمان های پیشنهادی جهت مصرف این محصول صبح ، میان وعده ظهر و عصر، بعد از تمرین و شب قبل از خواب می باشد.

قیمت گینر ویگورپلاس:372000 تومان

پودر کربو شارژ مگنوم فارما (Carbo Charge 100% Magnum)

کربو شارژ مگنوم، منبع عالی از کربوهیدرات های خالص برای افزایش سریع و پایدار انرژی بوده و مکمل کربو عالی مگنوم شامل پلیمرهای گلوکز پیچیده است که در یک زمان آهسته و یکنواخت متابولیزه می شوند و آنرا به عنوان هوشمندانه ترین انتخاب برای ورزشکارانی که می خواهند بدون هیچ عوارضی ناشی از قندهای ساده، افزایش استقامت عضلانی و جرم را افزایش دهند، میشناسند. این فرآورده به بهبود سطوح انرژی و یاری در بازیابی بعد از تمرین یاری می نماید.

پودر کربوشارژ مگنوم می تواند به عنوان افزایش دهنده انرژی قبل از تمرین، یا یاری به بازیابی انرژی پس از تمرین به کار رود.

قیمت گینر مگنوم :126000 تومان

پودر گینر تانک مس مگنوم فارما Magnum Pharma Tank Mass

گینر تانک مس مگنوم فارما یکی از بهترین ساپلیمنت های عالی و بسیار با کیفیت ایرانی بوده که به صورتی ترکیب و طراحی شده که تمام احتیاج های بدن بدن462سازان و ورزشکاران را تامیین نموده و به افزایش توانایی ورزشکاران برای به دست آوردن بهترین و باکیفیت ترین توده بدنی یاری کند. فرمول بکار رفته در گینر تانک مس مگنوم برای ورزشکاران و وزنه بردارانی که می خواهند سریع وزن به دست آورند بسیار مناسب و موثر است. تانک مس مگنوم یک مکمل کامل و قوی به واسطه ترکیبی از پروتئین های سریع و آهسته هضم شونده و کربوهیدرات ها به شما انرژی پایدار می دهد، زمان های بهبودی را تسریع می نماید و اطمیـنان حاصـل می نماید که بدن شما دارای منبع پروتئینی برای ساخـت ماهیچه ها است.

قیمت گینر تانگ : 462000 تومان

پودر کربو ویت ژن استار Genestar CarboVit Powder

شما به هنگام فعالیت های ورزشی حدود 3تا 4 گرم کربوهیدرات را در دقیقه در بدن از دست می دهید اگر نصبت به این فرایند و عدم مصرف مکمل کربوهیدرات بی توجه باشید بدن کربوهیدرات مورد احتیاج را از بافت ها و استخوان ها دریافت نموده و سوخت و ساز را بالا می برد همچنین موجب کاهش دقت در انجام فعالیت های ورزشی می شود و سبب کاهش دقت و سرعت در ورزش می شود. مانع از کاهش قند خون شده و منجر به افزایش راندمان ورزشکار می شود.

با مصرف مرتب مکمل کربو ویت ژن استار قبل، در حین و پس از تمرین به جلوگیری از افت میزان گلوکز خون به سطوح خیلی پایین یاری نموده و همچنین در حفظ ذخایر گلیکوژنی بدن موثر می باشد و علاوه بر تأمین آب مورد احتیاج بدن به منظور جلوگیری از دهیدراتاسیون، مانع از کاهش قند خون شده و منجربه بهبود عملکرد شما به هنگام تمرین های ورزشی می شود.

قیمت گینر ژن استار:27000 تومان

پودر مس گین ناترند NUTREND MASS GAIN:

گینرها محصولاتی هستند که از ترکیب کربوهیدرات و پروتئین تشکیل شده اند، به صورتی که کربوهیدرات نسبت بیشتری از پروتین را دارد، این نوع ترکیب درصد مناسب وزن گیری و افرادی است که تمایل به وزن گیری دارد. مس گین شرکت ناترند کشورچک یک مکمل خوش ساخت برای وزن گیری و افزایش حجم توده عضلانی می باشد. مس گین با داشتن 21.2 درصد پروتئین و 59 درصد کربوهیدرات ارزش غذایی بالایی دارد وجزو گینرهای پروتئین بالا محسوب شده که علاوه بر وزن، حجم عضلانی نیز به ورزشکار می دهند. همچنین این گینر دارای طیف کاملی ازآمینواسیدها (گلوتامین، آرژنین، آرژنین ای ای کی جی و بی سی ای ای و...) و نیز طیف کاملی از ویتامین ها (ویتانین C، E، B12، B6،B1، B2، E) ومقادیری فیبر و فولیک اسید و بیوتن و تائورین می باشد. مس گین شرکت ناترند دارای پیمانه 28 گرمی بوده و در بسته بندی های2.2 کیلوگرمی عرضه می شود. هر پیمانه این مکمل شامل: 6 گرم پروتئین، 16.5 گرم کربوهیدرات، 95 کالری و چربی کل 0.5 گرم می باشد.

پودر مس گین ناترند حاوی 20% پروتئین، کربوهیدرات - پالاتینوس ترکیبی کامل از آمینو اسید های ضروری با زنجیره شاخه دار، آرژنین و تورین غنی شده با انواع ویتامین ها همراه شکر و سایر شیرین کننده ها با فرمولاسیون ویژه مخصوص ورزشکاران

NUTREND MASS GAIN افزایش دهنده وزن افزایش حجم عضله افزایش بازسازی عضله تامین انرژی قبل از شروع فعالیت فیزیکی است مکمل مس کنسانتره پروتئین-کربوهیدرات بوده که 20% از کل ترکیب آن از پروتئین تشکیل شده و برای شروع بازسازی و سرعت بخشیدن به عضله سازی بسیار موثر می باشد. ترکیب پروتئینی مس گین حاوی 100% وی پروتئین کنسانتره می باشد. کمپلکس کربوهیدرات آن نیز از چندین نوع کربوهیدرات تشکیل شده که در بین آن ها نوع پالاتینوز (دی ساکارید ایزومالتوز) به چشم می خورد.این نوع کربوهیدرات دارای شاخص پایین قندی گلوکوز، مالتودکسترین و فروکتوز می باشد. تاثیرگذاری این محصول با اضافه شدن ترکیباتی همچون AAKG، تائورین، BCAA و ترکیبی از ویتامین ها افزایش یافته است.

گینر کور پرفورمنس سلوکور (Cellucor Cor Performance Gainer)

گینر سلوکور حاوی با کیفیت ترین پروتین ها، آمینو اسیدها و چربی های مفید است که در افزایش وزن همراه با فعالیت ورزشی موثر است. مکمل گینر کور پرفورمنس افزایش دهنده قدرت در حین تمرین است که ورزشکار با شدت بیشتری به فعالیت بپردازد.

این محصول برای مصرف ورزشکارانی پیشنهاد می شود که به دنبال افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی می باشند. مصرف روزانه 4 پیمانه از این محصول توصیه می شود که زمان مصرف آن با توجه به شرایط بدنی فرد مصرف کننده و همچنین هدف تمرینی او می تواند متفاوت باشد. بهترین زمان های پیشنهادی جهت مصرف این محصول صبح ، میان وعده ظهر و عصر، بعد از تمرین و شب قبل از خواب می باشد. مرسوم ترین زمان ها جهت مصرف این محصول صبح و بلافاصله بعد از تمرین می باشد. به عبارتی جهت دریافت نتیجه مناسب از این محصول یک سروینگ صبح همراه صبحانه و یک سروینگ بلافاصله بعد از تمرین استفاده نمایید.

این مکمل فاقد گلوتن می باشد. و از پاینترین درصد چربی و شکر در ترکیبات این محصول استفاده شده است. شامل آمینو اسید نیز می باشد جهت ریکاوری و عضله سازی ورزشکاران.

منبع: چمدان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 780

به "بهترین گینرهای داروخانه ای را بشناسید" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین گینرهای داروخانه ای را بشناسید" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گینرهای داروخانه ای را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید