برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مبانی مدیریت کیفیت در گردشگری در هرمزگان

به گزارش سفر به روسیه، معاون گردشگری هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مبانی مدیریت کیفیت در گردشگری خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مبانی مدیریت کیفیت در گردشگری در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، فائقه اتابک با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش سطح آگاهی و علمی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری و به دنبال آن ارتقای نحوه خدمات رسانی به مشتریان و گردشگران ورودی به استان، دوره های آموزشی این حوزه با حضور 100 نفر از افراد شاغل در صنعت گردشگری استان شامل مدیران و پرسنل واحدهای اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور برگزار شد.

او با بیان اینکه آداب و رفتار حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری، نوآوری و فناوری های جدید در گردشگری، آشنایی با صنعت گردشگری، مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری عناوین این دوره آموزشی بود، افزود: این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی بندرعباس به مدت 6 ساعت برگزار شده است.

اتابک خاطر نشان کرد: امیدوارم با برگزاری این دوره ها بتوانیم گامی موثر برای توانمندسازی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری استان و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران برداریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 191

به "برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مبانی مدیریت کیفیت در گردشگری در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مبانی مدیریت کیفیت در گردشگری در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید