با آمیتاب باچان در شهر خودتان سلفی بگیرید

به گزارش سفر به روسیه، آمیتاب باچان با استودیو دیجیتال آیکنز وارد عرصه هوش مصنوعی مولد می گردد.

با آمیتاب باچان در شهر خودتان سلفی بگیرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، آمیتاب باچان اسطوره سینمای هند، از امکانات هوش مصنوعی مولد استفاده می نماید تا با هوادارانش تعامل بیشتر داشته باشد.

باچان درباره همکاری با استودیو دیجیتال آیکنز گفت: من شیفته مسیری هستم که فن آوری در حال تکامل دارد طی می نماید و شیفته سرعتی که نوآوری های نو در سرتاسر دنیا در حال ظهور هستند. یکی از آن ها هوش مصنوعی مولد است و من خوشحالم که بخشی از چنین دنیای شگفت انگیز آینده نگرانه ای از هوش مصنوعی مولد هستم و بنابراین با ایکنز همکاری نموده ام. ما با هم وارد این دنیای فرادنیای نو خواهیم شد.

استودیو دیجیتال آیکنز با باچان کار می نماید تا ویژگی های نمادین او را به تصویر بکشد و از این طریق تجربه ای نو را برای هواداران وی در سراسر دنیا فراهم کند. هنگامی که این پروژه تا سرانجام سال 2023 محقق گردد، علاقمندان در هند می توانند با باچان در مکان های مختلف تعامل داشته باشند.

هوش مصنوعی مولد نوعی از سیستم هوش مصنوعی است که قادر به فراوری متن، تصاویر یا رسانه های دیگر است.

منظره اعلام شده آیکنز که در حال حاضر با ویژگی های گرافیک هندی کار می نماید، هم آمیزی فناوری های پیشرفته و نمادهای فرهنگی برای ایجاد عصر نوی از تفریح های تعاملی است.

ابیناو ورما کالیدیندی بنیانگذار این شرکت گفت: این روزی مهم برای آیکنز است زیرا نام ما از آمیتاب باچان گرفته شده که اکنون به ما پیوسته است. ما با هم از قدرت هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تجربیات همه جانبه ای که از مرزهای فیزیکی فراتر می روند، استفاده خواهیم کرد. با فن آوری پیشرفته ما، هواداران این فرصت را خواهند داشت تا با بازیگر مورد علاقه خود تعامل داشته باشند. چه کسی می داند شاید حتی بتوانید با آمیت جی [باچان] در شهر خودتان سلفی بگیرید.

آیکنز چند سرمایه گذار دارد که ویلیج گلوبال با حمایت مارک زاکربرگ، جف بزوس، بیل گیتس و رید هافمن از جمله آنهاست.

برترین کباب پزهای آمریکا در این سریال جمع شده اند | سریال هایی با طعم و مزه نو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2201

به "با آمیتاب باچان در شهر خودتان سلفی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آمیتاب باچان در شهر خودتان سلفی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید