بارسلونا شکست را با پیروزی عوض کرد

به گزارش سفر به روسیه، بارسلونا با وجود اینکه گل نخست را از رئال سوسیداد دریافت کرد، توانست نتیجه را جبران کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

بارسلونا شکست را با پیروزی عوض کرد

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا شنبه در هفته چهارم لالیگا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت و دو بر یک میزبانش را شکست داد.

آبی اناری ها مانند همیشه در این استادیوم به مشکل برخوردند و گل نخست را دریافت کردند. آریتس الوستوندو در دقیقه 12 دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد. شاگردان ارنستو والورده کوشش کردند گل مساوی را به ثمر برساند اما نیمه اول را با شکست یک بر صفر به سرانجام رساندند.

در آغاز نیمه دوم فیلیپ کوتینیو به جای نلسون سمدو وارد زمین شد. آبی اناری ها کوشش خود را برای باز کردن دروازه حریف بیشتر کردند. در مقابل میزبان چند فرصت خوب را از دست داد. در نهایت لوییس سوارس توانست گل مساوی را در دقیقه 63 به ثمر برساند. دقایقی بعد ضربه عثمان دمبله با برخورد به دو مدافع رئال درون دروازه میزبان جای گرفت تا بارسا شکست را با پیروزی عوض کند. سپس آرتورو ویدال وارد زمین شد. در دقایق سرانجامی خوانمی فرصت داشت بازی را مساوی کند که ضربه سرش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بارسلونا با این پیروزی 12 امتیازی شد و صدرنشینی اش را حفظ کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 36

به "بارسلونا شکست را با پیروزی عوض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا شکست را با پیروزی عوض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید