اولین گروه حجاج خراسان رضوی فردا وارد مشهد می شوند

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، مهدی فروزان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اولین گروه از حاجیان خراسان رضوی روز دوشنبه 5 شهریور وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گردیده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

اولین گروه حجاج خراسان رضوی فردا وارد مشهد می شوند

وی اضافه نمود: ساعت ورود نخستین کاروان حجاج خراسانی به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد 12:45 دقیقه اعلام گردیده و از استقبال نمایندگان درخواست می گردد در راستای تسهیل خروج حجاج از ترمینال 3 فرودگاه مشهد که مخصوص زائران حج است از ازدحام در این مکان جلوگیری نمایند.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: طبق برنامه ریزی انجام گردیده بازگشت 13 هزار و 515 نفر از حجاج استان های خراسان رضوی، شمالی و بخشی از زائران خراسان جنوبی از فرودگاه مشهد انجام خواهد شد.

فروزان با اشاره به بازگشت حجاج با 40 پرواز از عربستان سعودی به مشهد گفت: عملیات بازگشت حجاج از پنجم تا بیستم شهریور ماه و تا انتها بازگشت همه کاروان های خراسان رضوی به کشور طبق برنامه ریزی انجام گردیده ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: از مجموع این تعداد حجاج، 11 هزار زائر مربوط به استان ما، دو هزار و 380 زائر مربوط به خراسان شمالی و یک کاروان 135 نفری مربوط به خراسان جنوبی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 11

به "اولین گروه حجاج خراسان رضوی فردا وارد مشهد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گروه حجاج خراسان رضوی فردا وارد مشهد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید