از نتیجه راضی نیستم، چهار بازی در 12 روز بازیکنان را خسته نموده است

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیمش گفت: از نتیجه به دست آمده در ملاقات برابر الشرطه راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

از نتیجه راضی نیستم، چهار بازی در 12 روز بازیکنان را خسته نموده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در نخستین ملاقات خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز دوشنبه در شهر اربیل مقابل تیم الشرطه عراق به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در انتها این بازی در نشست خبری حاضر شد و گفت: از نتیجه به دست آمده در ملاقات برابر الشرطه راضی نیستم اما از عملکرد و کوشش بازیکنانم راضی هستم. از همه ممنون هستم. با اینکه در 12 روز چهار بازی سنگین را انجام دادند اما خوب کار کردند.

وی ادامه داد: کیفیت زمین هم خوب نبود و همین امر روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت. امیدوارم در ملاقاتهای آینده بهتر شویم و بتوانیم به پیروزی برسیم. از تماشاگرانی هم که به استادیوم آمدند و از استقلال حمایت کردند تشکر می کنم. البته بیشتر آنها به خاطر وریا آمده بودند.

فرهاد مجیدی در پاسخ به این پرسش که چرا روزبه چشمی در این بازی حضور نداشت گفت: همانطور که گفتم تیم ما در دوازده روز چهار بازیکن سنگین انجام داده بود و بازیکنان خسته بودند. به همین خاطر سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شرایط بازی بهتری داشتند. ما مجبور بودیم که به چند بازیکن استراحت بدهیم. روزبه، میلیچ و باقری از جمله این بازیکنان بودند.

مجیدی در خصوص هم تیمی های گروهش گفت: تیم های حاضر در گروه ما، تیم های قدرتمندی هستند. ما در تمام بازی ها با تمام قوا وارد زمین می شویم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و نشان داده ایم که اگر چند بازیکن مصدوم یا خسته شوند، جانشین های آن ها با کیفیت هستند. از این جهت مسئله ای نیست و کوشش می کنیم بازی های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 765

به "از نتیجه راضی نیستم، چهار بازی در 12 روز بازیکنان را خسته نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نتیجه راضی نیستم، چهار بازی در 12 روز بازیکنان را خسته نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید