اردوهای بلندمدت کشتی به ضرر من شد، فعلا با برادرم تمرین می کنم

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، یدالله محبی یکی از مدعیان وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد است که همچون دیگر مدعیان تیم ملی با توجه به شیوع کرونا به شهر زادگاهش رفت و فعلا تمریناتش را در کرمانشاه در کنار برادرش پیگیری می نماید.

اردوهای بلندمدت کشتی به ضرر من شد، فعلا با برادرم تمرین می کنم

یدالله محبی در مورد پیگیری تمرینات انفرادی و میزان آمادگی اش به خبرنگاران گفت: اردوهای تیم ملی کشتی از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که تا به امروز هم ادامه دارد. به همین دلیل ما به شهر و دیار خود بازگشتیم تا با توجه به تعویق یکساله المپیک، همچنان به تمرینات انفرادی بپردازیم و خودمان را برای بازگشت به اردو آماده نگه داریم.

وی توضیح داد: فعلا با یاری برادرم ارشک محبی مشغول تمرینات انفرادی هستیم که البته با توجه به وزن سبک تر ارشک نسبت به من فعلا چاره ای جز تمرین در این شرایط نداریم. هیات کشتی کرمانشاه هم در حد توان به ما در مورد محل تمرین یاری می نماید و فعلا یکی از سالن ها را در اختیارمان قرار داده تا تمرینات را ادامه دهیم.ضمن اینکه محمد حسن محبی، عموی من نیز به عنوان یکی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی بر فرایند تمرینات ما نظارت دارد.

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران گفت: قصد ندارم به اتفاقات گذشته اشاره کنم و معتقدم برای پیشرفت و پیروزیت باید فقط به آینده توجه کرد، اما اردوهای طولانی مدت سالهای گذشته به نوعی ما را دلزده و بی انگیزه نموده بود، چراکه مدام در اردو بودیم و طبیعتا سختی های کشتی را دو چندان تحمل می کردیم. همین موضوع و اتفاقات مختلف، باعث شد تا نتوانم به رقابتهای جهانی بروم. اما زمانی که در کرمانشاه تمرین می کردم به راحتی می توانستم در میادین پیش رو از جمله انتخابی تیم ملی بدرخشم و پیروز تر عمل کنم.

محبی در انتها به لزوم حمایت و توجه بیشتر متولیان ورزش استان به ورزشکاران و قهرمانان ملی اشاره نمود و گفت: امیدوارم مسولان ورزش استان با نگاه ویژه و جدی تری به قهرمانان کشتی استان توجه نمایند، چراکه عدم حمایت کافی از سوی مسئولان به هیچ عنوان به سود ورزش و جوانان استان نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1108

به "اردوهای بلندمدت کشتی به ضرر من شد، فعلا با برادرم تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای بلندمدت کشتی به ضرر من شد، فعلا با برادرم تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید