اختلاف درهیات مدیره استقلال برای انتخاب کارگزار، گرایش به پرسپولیس

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، از بدو ورود احمد سعادتمند مدیرعامل جدید آبی ها به ساختمان سعادت آباد، یکی از چالش های جدی او انتخاب یک کارگزار برای تجاری سازی برند این باشگاه بود. اتفاقی که چندی پیش برای پرسپولیس روی داد و این تیم تاحدودی بابت حامیان اقتصادی و تأمین بخشی از بدهکاری هایش نفس راحت کشید.

اختلاف درهیات مدیره استقلال برای انتخاب کارگزار، گرایش به پرسپولیس

استقلال پیش از این نیز قراردادی با یک کارگزار منعقد نموده بود که سعادتمند این قرارداد را به صورت کامل برای تأمین منابع کافی اقتصادی این تیم مناسب نمی دید و از همین رو با کارگزار دیگری وارد مذاکره شد. کارگزاری که یک شرکت فولادی بود و پس از مذاکرات مفصل با مدیرعامل آبی ها به توافق رسید.

این کارگزار حتی قبل از عقد هر قراردادی به منظور اثبات حسن نیت و باز کردن گره ای از مسائل آبی ها مبلغی را هم به حساب باشگاه واریز کرد تا مدیر جدید بتواند قسمتی از مسائل اقتصادی باشگاه را حل نماید.

این اتفاقات درحالی پیش می رفت که همچنان کارگزار قبلی باشگاه خود را صاحب حق می داند و از سوی دیگر از سوی وزارت ورزش و جوانان نیز برای استفاده از کارگزاری که با پرسپولیس قرارداد خود را به شکل جدیدی تمدید نموده بود توصیه می شد.

با این وجود سعادتمند قرارداد جدیدی را با کارگزار مد نظر خود منعقد کرد که در این قرارداد کارگزار جدید متعهد شد حداقل مبلغ 55 میلیارد تومان در طول یک سال به باشگاه پرداختی داشته باشد.

پس از امضای این قرارداد از سوی سعادت مند، این قرارداد برای نهایی شدن باید به امضای یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز می رسید و در حالی که قرارداد در اختیار یکی از اعضا برای امضا نهاده شد، تماس های یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره که از پایه مخالف این قرارداد بود منجر به عدم امضا از سوی عضو دیگر هیأت مدیره شد.

در کنار مخالفت اعضای هیأت مدیره برای امضای نهایی این قرارداد، توصیه ها برای توافق با کارگزار مد نظر وزارت ورزش با ارقامی بالاتر از کارگزار فعلی وجود دارد و از همین رو ممکن است در صورت عدم امضای قرارداد کارگزار از سوی یکی از اعضای هیأت مدیره، طی امروز و فردا توافقات جدیدی بین آبی ها با کارگزار دیگری روی دهد.

در صورت توافق با کارگزار جدید، این کارگزار باید پرداختی های شرکتی که هم اکنون به عنوان کارگزار باشگاه شناخته می گردد را بازگرداند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 970

به "اختلاف درهیات مدیره استقلال برای انتخاب کارگزار، گرایش به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف درهیات مدیره استقلال برای انتخاب کارگزار، گرایش به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید