آهون منش: ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارتخانه ها در سال جدید افزایش می یابد

به گزارش سفر به روسیه، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی کشور گفت: با توجه به سند راهبردی اتحادیه برای 5 سال آینده، تسهیل گری در جهت افزایش ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارت خانه ها انجام خواهد شد.

آهون منش: ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارتخانه ها در سال جدید افزایش می یابد

جهت دریافت خدمات معماری ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

علی آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: سند راهبردی اتحادیه برای 5 سال آینده به تصویب رسیده است. طبق برنامه ریزی های اجرا شده قصد داریم تسهیل گری های لازم را انجام دهیم به نحوی که ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارت خانه ها افزایش یابد.

آهون منش با بیان اینکه رسالت اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کشور، تحکیم و ارتقاء صندلی علمی و منزلت اجتماعی آموزش عالی غیردولتی است؛ توضیح داد: دولت برای تحقق تبدیل تحقیقات به تکنولوژی و تکنولوژی به ثروت، باید از مخترعان وکسانی که بدعت جدیدی می آورند، حمایت کند؛ که از جمله آن ها می توانیم به تخصیص وام بانکی کم بهره، ارائه تجهیزات و مکان اشاره کنیم.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی کشور با بیان اینکه متاسفانه هنوز محققان از حمایت های لازم برخوردار نمی شوند؛ اظهار کرد: تحقیقات به یک راستا می رود و تکنولوژی و تبدیل تکنولوژی به ثروت راه دیگری را طی می نماید به طوری که فاصله زیادی از یکدیگر دارند.

وی با بیان اینکه از رتبه بندی دانشگاه ها تا حدودی رضایت داشته ایم؛ توضیح داد: رشد کمی در آموزش عالی بیش از رشد کیفی مورد توجه واقع شده است به همین دلیل شرایط مطلوبی نسبت به دانشگاه های هم ترازمان در آمریکا و اروپا نداریم.

آهون منش بابیان اینکه تعداد دانشگاه ها به دلیل افزایش داوطلبان پشت کنکوری زیاد شد؛ توضیح داد: اکنون نزدیک به 3800 دانشگاه در کل کشور وجود دارد. طبق گسترش کمی ایجاد شده اکنون از برنامه توسعه بسیار جلوتر هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 770

به "آهون منش: ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارتخانه ها در سال جدید افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهون منش: ارتباط دانشگاه های غیرانتفاعی با وزارتخانه ها در سال جدید افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید