آبشار ایگواسو کجاست؟ تصاویری از زیبایی های چشم نواز این آبشار

به گزارش سفر به روسیه، در سال 2011 لیستی از زیباترین جاذبه های طبیعی جهان منتشر شد که در این لیست نام یکی از زیباترین آبشارهای جهان، آبشار ایگواسو وجود داشت این آبشار در کشور برزیل واقع شده است و دارای زیبایی های منحصر به فردی است. بسیاری از گردشگران و جهانگردان که به نقاط مختلفی از جهان سفر نموده اند با تماشا چشم اندازهای این آبشار به حیرت می آیند این آبشار وسیع که در دل جنگل های آمازون پنهان مانده است در حال حاضر به عنوان یکی از مشهورترین جاذبه های جهان از آن یاد می گردد این آبشار می تواند مقصد بسیاری از گردشگران باشد. این آبشار به عنوان بلندترین و مرتفع ترین آبشار جهان شناخته می گردد و جالب است بدانید که از نظر زیبایی و جذابیت با مهم ترین آبشارهای جهان همانند نیاگارا رقابت می نماید بخش هایی از این آبشار بلندتر و وسیع تر هستند که با تماشا آن ها حیرت می کنید این آبشار در بعضی از بخش ها ارتفاع 82 متری نیز دارد و می تواند با یکی از معروف ترین آبشارهای جهان، آبشار نیاگارا با ارتفاع 50 متر رقابت کند این آبشار 4 برابر آبشار نیاگارا است و حجم زیادی از آب های برزیل را در خود جای داده است.

آبشار ایگواسو کجاست؟ تصاویری از زیبایی های چشم نواز این آبشار

آبشار ایگواسو را بشناسید:

همانطور که می دانید کشور برزیل یکی از کشورهای پر جاذبه دنیا است این کشور دارای معروف ترین جنگل ها و آبشارها است بعلاوه حیات وحش این منطقه ارزش بسیار زیادی دارد و در بعضی از منطقه ها آن پارک های ملی محافظت شده ای وجود دارند که از نظر ارزش گیاهی و جانوری در سطح بالایی قرار دارند.

این آبشار کجا واقع شده است؟

این آبشار زیبا با جاذبه های بکر و دوست داشتنی خود در ناحیه آرژانتین واقع شده است در واقع این آبشار به قدری وسیع است که 80 درصد آن در آرژانتین قرار گرفته است و و 95 درصد از بسترهای آب آن و رودخانه ها در برزیل واقع شده اند طول این آبشار وسیع نزدیک به 3 کیلومتر است و از نقاط مختلف دنیا گردشگران زیادی جذب می نماید. قایق سواری بر روی رودهای پایین دست آبشار یکی از جذابیت های مهمی است که گردشگران می توانند از آن استفاده نمایند از دیگر زیبایی های این منطقه می توان به پارک ملی آن اشاره نمود دارای زیبایی های بی حدی است قایق سواری و بازدید از چشم اندازهای این منطقه از مهم ترین تفریحاتی است که می توانید از آن بهره ببرید.

این آبشار چه جاذبه هایی دارد؟

جاذبه های گردشگری آبشار ایگواسا بسیار متنوع است این آبشار اب واقع شدن در کشور برزیل مورد توجه علاقه مندان زیادی است بعلاوه جاذبه هایی که در اطراف این منطقه واقع شده است نیز جذابیت های زیادی دارند.

سد ایتایپو روی ایگواسو:

یکی از مهم ترین تماشای های نزدیک این آبشار سد ایتایپو روی ایگواسو می باشد که اگر به آن سفر نمایید بعید است که حیرت زده نشوید. این دارای یکی از برترین سازه های دنیا می باشد و نظر مهندسی از برترین معماری ها و مواد ساختمانی استفاده شده است. این منطقه دارای قایق های زیادی ست که می تواند با کرایه کردن آنها از نقاط مختلف آبشار و این سد تماشا نمایید. از این سد بزرگ برای فراوری برق کشور پاراگوئه و مردمان آن استفاده می گردد.

اگر می خواهید تمام نقاط هیجان انگیز این آبشار و سد معروفش بازدید کنید پیشنهاد می کنیم حداقل دو روز از سفر خود را به آبشار ایگواسا اختصاص دهید. در این مکان بزرگ و بزرگ می توانید از برترین غذاهای محلی نیز بهره ببرید. بعلاوه در نزدیکی این سد سوییت هایی وجود دارد که می توانید در آنها اقامت داشته باشید. اگر قصد سفر و بازدید از این آبشار را دارید حتما به تماشای سد ایتایپو روی ایگواسو بنشینید. این سد مهم باعث شده است تا سالیانه تعداد زیادی از گردشگران ایگواسا سفر نمایند و کشور پاراگوئه را به یکی از توریستی ترین کشور های دنیا تبدیل کند.

اگر از علاقه مندان به جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای خاص دنیا هستید این منطقه با وجود آّب و هوای معتدل خود می تواند جای مناسبی برای شما گردشگران باشد حیات حش این منطقه نیز خالی از لطف نیست و دارای زیبایی های خاصی می باشد که می توانید از نزدیک از آن تماشا کنید. طبیعت زیبای جنگل های آمازون نیز از نزدیک زیبایی های خاصی به خود اختصاص می دهند گونه های زیبا از پلنگ ها که در حیات وحش برزیل یافت می گردد علاقه مندان خاصی دارد.

این آبشار یکی از زیباترین مکان های تماشای برزیل برای علاقه مندان خود است آبشار ایگواسو دارای آبشارهای مجزایی است و در فصل های مختلفی از سال که حجم بارندگی های این منطقه افزایش می دهد شاهد حجم زیادی از آب ها خواهید بود. بخش هایی از جاذبه های این آبشار نیز در پارک های ملی آن است که باز بازدید از آن می توانید این طبیعت های زیبا را مشاهده کنید در جهت پیاده روی رودها می توانید جاذبه های زیبایی را مشاهده کنید قطارهایی که از جهت جنگلی عبور می نمایند، قایق رانی و دیگر تفریحات از مهم ترین جذابیت های این منطقه محسوب می شوند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2050

به "آبشار ایگواسو کجاست؟ تصاویری از زیبایی های چشم نواز این آبشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار ایگواسو کجاست؟ تصاویری از زیبایی های چشم نواز این آبشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید