11 ساحل معروف در جمهوری دومینیکن

به گزارش سفر به روسیه، جمهوری دومینیکن، دارای زیباترین سواحل رؤیایی در دریای کارائیب است. زمانی که شما در جستجوی یک ساحل زیبا و رؤیایی هستید، در این جستجو، سواحل دومینیکن، با در اختیار داشتن سواحلی منحصربه فرد، با شن و ماسه هایی نرم، زیبا و سحرانگیز، یکی از برترین گزینه ها در سواحل جهان است. این سواحل با خط ساحلی ماسه ای و شفاف، در ضلع شمالی جزیره، یکی از مقاصد دلخواه برای مسافران است. بعضی از این سواحل، بسیار آرام و خلوت بوده و منطقه مناسبی برای شنا در سواحل کارائیب است که در ضلع جنوبی جزیره و ترکیبی از شن و ماسه سفید و سنگریزه های زیبا است که البته این پوشش دهی، در هر منطقه ای فرق دارد. در شرق جزیره، ترکیبی از سواحل متنوع با استراحتگاه های لوکس در کنار دریای کارائیب قرار گرفته است. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

11 ساحل معروف در جمهوری دومینیکن

ساحل باوارو در پونتا کانا

پونتا کانا، یکی از شهرهای ساحلی جمهوری دومینیکن است که یکی از سواحل زیبا را در جهان دارد. این ساحل، دارای کلیه امکانات و استراحتگاه ها است که در خط ساحلی وجود دارد. این ساحل، در بخش شمالی پونت کانا قرار داشته و زیبایی دریای کارائیب را به خوبی به رخ می کشد. رنگ آبی دریا در این ساحل بسیار زیبا و رؤیایی بوده و آن قدر زلال است که انسان را به شگفتی وامی دارد. در بعضی مواقع هم رنگی فیروزه ای به خود گرفته و مرجان های دریایی را به راحتی می توان در این آب ها دید. در بخشی از این ساحل، قایق های مخصوصی قرار داشته و منطقه شنا هم معین شده است. در قسمتی از ساحل هم محل مناسبی برای پیاده روی افراد در کنار ساحل وجود دارد که مردم در این قسمت به تماشای دریای زیبا مشغول هستند. استراحتگاه لوکسی به نام ایبرواستار، یک هتل عظیم و سوئیت ریزورت و اسپا، پذیرای مهمانان است.

ساحل پالایا رینکن

ساحل پالایا رینکن، با چشم اندازی مانند کارت پستال، آب و هوایی تقریباً گرجهتی، خط ساحلی با شن و ماسه سفیدرنگ و آسمانی زمردی و کبود است که امواج دریای آن خروشان و شگفت انگیز است. درختان عظیم نخل در این ساحل سایه های مطبوع و دل انگیزی به این ساحل بخشیده است. منطقه شنا در این ساحل معین شده است و در فاصله کوتاهی از این ساحل می توان کوه های سرسبز و زیبایی را مشاهده کرد که برخلاف جهت خلیج، قد علم نموده اند. رستوران کوچکی در قسمت انتهایی ساحل و بعلاوه یک پارکینگ و ناهارخوری از امکانات این ساحل است. شب هنگام هم صدای روح نواز موسیقی از این ساحل به گوش می رسد. تنها 30 دقیقه با قایق می توان به شهر گالرس رسید. جهت جاده تا ساحل هم آسفالت شده و شرایط نسبتاً خوبی دارد اما در نزدیکی خط ساحلی، بهتر است از وسیله نقلیه استفاده کرد. اگر می خواهید با قایق به این منطقه بروید، به یک راهنما احتیاج دارید. برترین هتل ها و امکانات در این ساحل وجود داشته و لذت یک روز خوب را برای شما به ارمغان می آورد. در حدود 15 دقیقه هم جاده انحرافی برای رسیدن به این ساحل وجود دارد. شما می توانید چه به صورت پیاده و چه با وسیله نقلیه به این ساحل رفته و روز زیبایی را در این ساحل سپری کنید.

ساحل کایو لوانتادو

درصورتی که شما قصد دارید که برای تعطیلات آخر هفته به ساحلی زیبا در جزیره ای ساکت و آرام بروید، ما ساحل کایو لوانتادو را به شما پیشنهاد می کنیم. این جزیره دورافتاده شامل ساحلی از سامانا پنینسولا است که با ماسه هایی نرم احاطه شده است. آب های گرم، چشم اندازی زیبا و اقامتگاه هایی لوکس در انتظار مهمانان بوده و سه ساحل این جزیره هم به وسیله جهتهای پیاده روی به هم متصل شده اند که ازجمله زیباترین آن ها در دومینیکن است. این منطقه بسیار رؤیایی، دارای تسهیلات و تجهیزات کاملی است. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی هم در مرکز فرودگاه بین المللی سامانا ال کاتی وجود دارد.

ساحل پلایا دورادا در پوئترو پلاتا

ساحل پلایا دورادا، در شهر پوئترو، واقع شده است. این ساحل با شن و ماسه هایی طلایی رنگ در شرق پوئترو واقع شده است که این ماسه های طلایی تا خط ساحلی شرق پوئترو پلاتا امتداد دارند… در اطراف این ساحل، کوه های سر به فلک کشیده ای به چشم می خورد. خط ساحلی واضح، چشم انداز زیبای کوه ها، آب های فیروزه ای و ساحل تمیز و زیبا از ویژگی های این ساحل زیبا است. این ساحل دقیقاً همان چیزی است که افراد در پی آن هستند. استراحتگاه های زیادی در این ساحل وجود دارد. از ساحل تا استراحتگاه ها فاصله معینی وجود دارد تا این ساحل را زیاد شلوغ نکند. بیش از ده استراحتگاه در این ساحل وجود دارد تا مردم به راحتی بتوانند از ساحل تا آنجا رفت وآمد نمایند. در این ساحل تا حد امکان به حفظ منابع طبیعی یاری شده است. استراحتگاه های لوکس و حوضچه هایی در محل رستوران ها وجود دارد. بعضی از استراحتگاه های واقع در پلاتا عظیم تر بوده و بعضی هم کمی گران تر و در کوستا واقع شده اند. در هتل ها هم بوتیک های لوکس و اتاق هایی بی نظیر با سرویس دهی عالی وجود دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1700

به "11 ساحل معروف در جمهوری دومینیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 ساحل معروف در جمهوری دومینیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید