یورو 2020، مانچینی: اسپانیا ما را به دردسر انداخت، ایتالیا نمی تواند فقط هجومی بازی کند

به گزارش سفر به روسیه، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی این تیم مقابل اسپانیا و صعود به فینال یورو 2020، حریف شاگردانش را سرسخت و آنها را ستایش کرد.

یورو 2020، مانچینی: اسپانیا ما را به دردسر انداخت، ایتالیا نمی تواند فقط هجومی بازی کند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا از سخت ترین آزمون خود در یورو 2020 هم سربلند بیرون آمد، اما به زحمت و در ضربات پنالتی. شاگردان روبرتو مانچینی در ضیافت پنالتی های دیداری که در وقت های معمول و اضافه یک - یک مساوی سرانجام یافت، پیروز شدند ماتادورها را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند و پس از 9 سال دوباره به فینال این رقابت ها برگردند.

روبرتو مانچینی که تیمش رکورد شکست ناپذیری خود را به 33 بازی ارتقا داد و یکشنبه آینده در فینال رقابت ها به مصاف برنده بازی امشب (چهارشنبه) تیم های ملی انگلیس و دانمارک خواهد رفت، پس از پیروزی شاگردانش برابر مردان لوئیس انریکه گفت: پنالتی ها واقعاً ظالمانه هستند. اسپانیا تیم سرسختی بود. آنها تیمی فوق العاده هستند و امشب هم عالی بازی کردند. ما نتوانستیم به سبک معمول خود بازی کنیم، اما سخت جنگیدیم و می دانستیم در این بازی چاره ای جز جنگیدن نداریم.

مانچو اضافه کرد: اسپانیا با تغییری که در سبک بازی اش داشت ما را به مشکل انداخت، اما رفته رفته ما خودمان را بهتر با شرایط بازی وفق دادیم و دیگر ریسک نکردیم. از همان ابتدای مسابقه می دانستیم که اسپانیا استاد تملک توپ است و در این بخش ما را به زحمت خواهد انداخت، اما باید خودمان را با سبک بازی آنها تطبیق می دادیم و سخت می جنگیدیم.

سرمربی سابق اینتر تأکید کرد: در فوتبال، تیم ها گاهی اوقات حمله می نمایند و گاهی اوقات دفاع. پس اینطور نیست که یک تیم فقط حمله کند. هر دو تیم امشب موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. اسپانیا و ایتالیا تیم های بزرگی هستند. ضمناً تمام تیم ها دفاع می نمایند نه فقط ایتالیا. تحسین و تمجیدها باید از بازیکنان صورت بگیرد، چون این آنها بودند که از سه سال پیش که من کارم را با آنها آغاز کردم، به رسیدن به این صندلی ایمان داشتند، اما کار ما هنوز تمام نشده است. حالا ما باید تجدیدقوا کنیم و برای فینال آماده شویم.

فینال یورو 2020 یکشنبه هفته آینده در استادیوم ومبلی میان ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1665

به "یورو 2020، مانچینی: اسپانیا ما را به دردسر انداخت، ایتالیا نمی تواند فقط هجومی بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، مانچینی: اسپانیا ما را به دردسر انداخت، ایتالیا نمی تواند فقط هجومی بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید