گویلین؛ کوهستانی رویایی در چین

به گزارش سفر به روسیه، کشور چین از جمله تمدن های کهن در دنیا و قاره آسیا است. سرزمینی به شدت وسیع که تاریخ، فرهنگ و تمدنی عمیق را در خودش جای داده است. ریشه تاریخی و فرهنگی چین به قدری بلند و کهن است که ادب، فرهنگ و تاریخ کشورهایی مثل کره و ژاپن نیز به سبب همسایگی با چین، سر و شکل گرفتند. سرزمین چین بسیار وسیع است و غنای طبیعی آن نیز به اندازه تاریخ و تمدنش، پرمایه و چشم گیر است!

گویلین؛ کوهستانی رویایی در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وسعت کشور چین باعث شده تا این سرزمین، از مناطق و زیست بوم هایی بسیار متنوع میزبانی کند. از سرزمین های برفی و جنگل های سرسبز گرفته تا شهرهای بسیار شلوغ و پیشرفته، تمامی این مناطق را می توانید در چین پیدا کنید. در این قسمت از تورهای مجازی، به کوهستان های گویلین سر می زنیم. منطقه ای بسیار زیبا و نفس گیر که از آن با عنوان بهشت چینی یاد می گردد.

از 350 سال پیش از میلاد مسیح، در امتداد روخانه لی در استان گوان ژی کشور چین، روستایی به وجود آمده است که امروز به آن، شهر گویلین (Guilin) می گویند. گویلین در لفظ چینی به معنی جنگل گل های رنگارنگ است.

چینی ها به دلیل وجود تنوع گیاهی بالای این منطقه، چنین نامی را برایش انتخاب نموده اند. زیبایی تحسین برانگیز شهر گویلین کاری نموده تا دنیاگرد های پرتعداد همه ساله از آن بازدید نمایند. این شهر سالانه از 12 میلیون دنیاگرد از سراسر دنیا میزبانی می نماید. همین موضوع باعث شده تا بافت شهری این منطقه، به دو سبک مدرن با هتل های متنوع و کلاسیک و خانه ها و بافتی سنتی، تقسیم گردد.

وجود رودخانه های مختلف در این شهر، زیبایی خاصی را به گویلین بخشیده اند. به همین دلیل هم هست که قایق سواری یکی از تفریح های گردشگرانی است که از این منطقه بازدید می نمایند.

نمایی پانوراما از کوهستان ابری و مه آلود گویلین

کوهستان گویلین از زیباترین مناطق کوهستانی در کشور چین است. وجود کوه های بلندی که قله آن ها در میان ابرها واقع شده است، این منطقه را به یکی از جاهای دیدنی چین تبدیل نموده است؛ مخصوصا برای دنیاگرد هایی که به خاطر دیدن این کوه های بلند، از مناطق مختلف دنیا به گویلین چین سفر می نمایند. تپه های مرتفع، مزارع برنج، غارهای مختلف، رودخانه های عظیم و دیدنی های بیشتر، از جمله مواردی هستند که سالانه افراد زیادی را به گویلین می کشانند. منطقه ای بسیار زیبا که یکی از لوکیشن های فیلم برداری فیلم Star Wars. Episode III. Revenge of the Sith هم بوده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1598

به "گویلین؛ کوهستانی رویایی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گویلین؛ کوهستانی رویایی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید