گل محمدی: این برد مبارک طرفداران و تقدیم به انصاریان

به گزارش سفر به روسیه، یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: درگذشت علی انصاریان را به همه فوتبالدوستان، جامعه هنری، خانواده اش و بخصوص مادرش تسلیت می گویم. این پیروزی را به روح عزیز انصاریان تقدیم می کنیم و امیدواریم همواره روحش در آرامش باشد.

گل محمدی: این برد مبارک طرفداران و تقدیم به انصاریان

وی اضافه نمود: بازی سختی بود. تراکتور همواره جزو تیم های خوب لیگ بوده و بازی جلوی این تیم همواره سخت است ولی امروز بچه ها با تمرکز بازی کردند. می توانستیم بازی را با گل های بیشتری ببریم. یکی از بازی های خوب ما تا اینجا بود و این برد را به طرفداران تبریک می گویم. از بازیکنان باید تشکر کنم که امروز خیلی خوب بازی کردند.

گل محمدی گفت: همواره گفته ام بازیکنان باعث افتخار طرفداران هستند. با تمام مسائلی که داشتند و دارند کار را با قدرت جلو می برند و از تمام مسائل عبور می نمایند. از همه کسانی که برای انجام این بازی تشکر می کنیم خصوصاً از داوران که روز خیلی خوبی داشتند و خوب مدیریت کردند. تیم داوری خیلی خوب بود. برای تراکتور هم در ادامه آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تعویض های خود و اینکه آیا قصدش از انجام این تعویض ها دور زدن دفاع تراکتور بود، مطرح نمود: یکی از کارهای خوبی که امروز شاهد بودیم، حفظ توپ خوب در زمین حریف بود و توانستیم در خیلی از لحظات با تعویض بازی، جریان بازی را در اختیار بگیریم. به همان اندازه هم موقعیت نصیب مان شد. تعویض خیلی خوبی هم انجام دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم و می توانستیم بر تعداد گل ها هم اضافه کنیم. بازیکنان جایگزین خیلی خوب وظایف خودشان را انجام دادند و تعویض ها خیلی خوب جواب داد خصوصاً امید عالیشاه که در دقایقی که وارد زمین شد به خوبی وظایف خودش را انجام داد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1421

به "گل محمدی: این برد مبارک طرفداران و تقدیم به انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این برد مبارک طرفداران و تقدیم به انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید