مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در منطقه آزاد اروند

به گزارش سفر به روسیه، مجید رحیمی قشقایی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وظیفه نظارتی منطقه آزاد اروند در خصوص تصرف غیرقانونی در اراضی دولتی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده اروند، سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به تشکیل کارگروه صیانت از اراضی کرد.

مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در منطقه آزاد اروند

وی شرح داد: در قالب این کارگروه، مقابله با زمین خواران و متخلفان با همراهی و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان های آبادان و خرمشهر، شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی انجام می گردد.

رحیمی قشقایی با یادآور شدن اینکه نظارت و پایش اراضی محدوده ای که در سایر نقاط کشور در اختیار راه و شهرسازی و شهرداری است، طبق آیین نامه نحوه استفاده از اراضی در قانون مناطق آزاد از سال 92 به عهده سازمان منطقه آزاد اروند قرار داده شده است، تاکید نمود: ادارات شهرداری و راه و شهرسازی بر اساس قانون موظف به ارسال اطلاعات و هماهنگی لازم با سازمان منطقه آزاد اروند هستند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای ایفای حقوق شهروندان منطقه آزاد اروند انجام می گردد از عموم شهروندان منطقه آزاد اروند خواست در صورت مشاهده تخلفات به وسیله سامانه پیام مدیریت بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند، گزارش یا شکایات خود را به ثبت برسانند.

تلفن پیام گیر بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند به شماره 53535199 راه ارتباطی بود که توسط مدیر اطلاعات جغرافیایی و طرح های کلان توسعه زیرساخت سازمان منطقه آزاد اروند برای ثبت شکایات مردمی اعلام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 62

به "مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در منطقه آزاد اروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با زمین خواری و تخلفات ساخت و ساز در منطقه آزاد اروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید