محمود مقامی به شبکه سحر می آید

به گزارش سفر به روسیه، محمود مقامی، بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما به کانال کردی شبکه سحر می آید و در برنامه ما و شما در مورد فعالیت های هنری خود سخن می گوید.

محمود مقامی به شبکه سحر می آید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ جمال سیدی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمود مقامی بازیگر سریال امام علی (ع) و بسیاری دیگر از سریال های ایرانی که مخاطبان کانال کردی شبکه سحر، با دوبله کردی بیننده آن ها بوده اند، در برنامه امشب ما و شما (سه حه رو بینه ران) حضور یافته و در مورد زندگی و فعالیت های هنری اش برای علاقه مندان کرد زبان به صورت زنده صحبت خواهد نمود و عبدالله عابدی نیز همزمان برای مخاطبان کرد زبان ترجمه می نماید.

محمود مقامی کار و کوشش خود در زمینه بازیگری را از سال 1375 شروع نموده و از مهم ترین آثار وی علاوه بر سریال تاریخی و به یاد ماندنی امام علی (ع) کاری از سید داوود میرباقری، می توان به فیلم و سریال های گوناگون از جمله: تاراج، خانه در آتش، پس از باران، اخراجی ها، آتش پنهان، ارابه مرگ، سایه، اشک نرگس، لاله های واژگون، چهار اصفهانی در بغداد، ستایش و ...... اشاره نمود.

پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه های گذشته مجموعه ما و شما، گزارش مردمی از اربیل در کردستان عراق در رابطه با نظرات بیننده ها در مورد این برنامه، کلیپ و موزیک - ویدئوی کردی و همچنین پخش عکس های ارسالی بینندگان از تصاویر ناب از بچه ها و موضوعات اجتماعی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است.

ما و شما به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی امشب 3 آبان ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1221

به "محمود مقامی به شبکه سحر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود مقامی به شبکه سحر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید