قهرمان شدن بدون بازی معنا ندارد، تاریخ استقلال تحریف پذیر نیست

به گزارش سفر به روسیه، سعید بیگی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: متأسفانه اتفاقی که در گذشته هم به انواع دیگر در رسانه ملی مشاهده شده بود، این اواخر شدت پیدا نموده و بعضی از برنامه سازان در شبکه های مختلف بی پروا و بدون نگرانی از عواقب کارشان به استقلال و تاریخ آن توهین می نمایند. غافل از اینکه تاریخ این باشگاه تحریف شدنی نیست.

قهرمان شدن بدون بازی معنا ندارد، تاریخ استقلال تحریف پذیر نیست

وی بیان داشت: در گذشته هم شاهد بودیم که مثلاً یک مجری معروف به بدترین شکل ممکن به سرمربی وقت استقلال که از محبوب ترین پیشکسوتان این باشگاه است توهین کرد و فیلم آن پخش شد. در برنامه های مختلف صدا و سیما و حتی در گزارش های فوتبال هم بارها شاهد تبعیض و حاشیه سازی برای استقلال بوده ایم. اما متأسفانه این موضوع اخیراً شدت گرفته است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جمعیت پیشکسوتان استقلال در این زمان به نوبه خود وارد میدان شد و در کنار طرفداران مراتب اعتراض خود را به صدا و سیما بیان داشت و ما انتظار داریم تا صدا و سیما از میلون ها طرفدار و ده ها پیشکسوت این تیم دلجویی نموده و در آینده هم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیگی در مورد شرایط حاکم بر فوتبال ایران گفت: متأسفانه ویروس کرونا همه جهان را تحت الشعاع خودش قرار داده و واقعاً نمی توان برای آینده برنامه ریزی کرد چون جهان تا به امروز با چنین پدیده ای روبرو نبوده است. فوتبال ما هم اسیر این پدیده نا مبارک شده و متأسفانه نمی توان در مورد آینده آن صحبت کرد.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: ادامه یا قطع این فصل از لیگ برتر باید تابع قوانین بین المللی باشد و ما هم باید مثل همه جهان صبر کنیم و ببینیم فیفا چه تصمیمی می گیرد و نباید با برنامه های من در آوردی برای این فصل برنامه ریزی کرد.

وی اضافه نمود: از گوشه و کنار شنیده می گردد شاید فصل را نیمه تمام اعلام نموده و پرسپولیس را قهرمان اعلام نمایند. ابتدا به ساکن این حرف یک شایعه و اقدامی نشدنی به نظر می رسد. اما از فدراسیونی که پیش از این هم بدون برگزاری بازی به تیم پرسپولیس جام داده بعید نیست باز هم این کار را تکرار کند و این باعث نگرانی می گردد.

بیگی در سرانجام بیان داشت: فوتبال ما خیلی مواقع با قوانین عجیب و من در آوردی پیش رفته و امیدوارم فدراسیون در این مقطع منطقی عمل نموده و بهترین تصمیم را برای فوتبال بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 881

به "قهرمان شدن بدون بازی معنا ندارد، تاریخ استقلال تحریف پذیر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان شدن بدون بازی معنا ندارد، تاریخ استقلال تحریف پذیر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید