فراخوان جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اردبیل

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار به منظور طراحی و اجرای پروژه های این مجموعه اطلاع داد.

فراخوان جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز سه شنبه 3 مهر 97 با اعلام این خبر توضیح داد: این فراخوان با هدف جذب مشارکت سرمایه گذاران در راستای طراحی و اجرای پروژه های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شده است.

او با تاکید به اینکه این فراخوان متشکل از دو بخش است، ادامه داد: بخش نخست شامل فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های 10 گانه استان اردبیل و بخش دوم شامل بناهای تاریخی قابل واگذاری است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل در بخش فرصت های سرمایه گذاری تمامی ظرفیت های سرمایه گذاری از جمله احداث واحدهای اقامتی و تفریحی، کمپینگ و آبدرمانی اطلاع رسانی شده است.

فلاحی اضافه نمود: همچنین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه احداث کارگاه فراوری صنایع دستی، فضای نمایشگاهی و بازارچه صنایع دستی، بهره برداری از اماکن تاریخی، کشتی توریستی، شهربازی، هتل بیمارستان و درمانگاه تخصصی، کمپینگ گردشگری، واحدهای سنتی و خدماتی روستایی، تاکسی هوایی و ایجاد مراکز بوم گردی تشریح شده است.

او تاکید نمود: در بخش دوم این فراخوان نیز اطلاعات 12 بنای قابل واگذاری به بخش خصوصی در شهرهای اردبیل، خلخال، مشکین شهر و نیر درج شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: علاقه مندان می توانند برای اطلاع از مفاد این فراخوان به اداره کل میراث فرهنگی استان و یا سایت اطلاع رسانی آن مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 306

به "فراخوان جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید