شرکت اینفینیکس از خصوصیات گوشی Hot 11 Play پرده برداشت

به گزارش سفر به روسیه، به تازگی شرکت اینفینیکس از گوشی تازه خود در آفریقا رونمایی و خصوصیات آن را منتشر کرد.

شرکت اینفینیکس از خصوصیات گوشی Hot 11 Play پرده برداشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، به نقل از gizmochina، گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اینفینیکس به تازگی از مدل 11 خود در کشور های آفریقایی رونمایی و بعضی از خصوصیات آن را فاش نموده است. گفته شده گوشی Infinix Hot 11 Play طراحی تازهی دارد که 3D Motion-Rhythm نامیده می گردد. این شرکت گوشی تازه خود را در چهار رنگ سبز، آبی، مشکی و طلایی به بازار عرضه می نماید.

اینفینیکس Hot 11 Play دارای یک نمایشگر بزرگ 6.82 اینچی با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز است. بعلاوه این گوشی یک لنز دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در جلو و یک سیستم دوربین دوگانه در قسمت عقب دارد. افزون بر این Infinix Hot 11 Play دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک اصلی ،یک لنز AI و یک فلاش چهار LED است.

براساس گزارش ها، اینفینیکس، از همان تراشه MediaTek Helio G35 استفاده می نماید که در نسل قبلی خود نیز استفاده نموده بود. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. اینفینیکس بعلاوه یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی تا 512 گیگابایت ارائه نموده است. تلفن هوشمند تازه شرکت اینفینیکس یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که ادعا می گردد 55 روز آماده به کار و 53 ساعت مکالمه را ارائه خواهد داد.

گوشی هوشمند Infinix Hot 11 Play از دو سیم کارت و اتصال 4G پشتیبانی می نماید و تمام سنسور های لازم مانند ژیروسکوپ، سنسور نور، حسگر مجاورت و قطب نما و سنسور g را دارد. از نظر امنیت، اسکنر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. بعلاوه این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت میکرو USB برای شارژ می باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1830

به "شرکت اینفینیکس از خصوصیات گوشی Hot 11 Play پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اینفینیکس از خصوصیات گوشی Hot 11 Play پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید