خبرنگاران 1540 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل شد

به گزارش سفر به روسیه، کرمان - خبرنگاران - یک هزار و 540 واحد مسکونی امروز(چهارشنبه) با حضور استاندار کرمان، در ارتباط تصویری با رییس مجلس شورای اسلامی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان تحویل شد.

خبرنگاران 1540 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانس با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، درخواست مساعدت برای تجهیز امکانات این واحدهای مسکونی را به مناسبت اعیاد شعبانیه کرد.

علی زینی وند همچنین از تفاهم نامه سه جانبه استانداری، کمیته امداد و ظرفیت های استان برای برطرف بخشی از نیازهای اولیه اقشار محروم به مبلغ 250 میلیارد تومان اطلاع داد.

وی از اقدام جهادی کمیته امداد برای تکمیل واحدهای مسکونی از تعهدات احداث واحدهای مسکونی اقشار محروم مشارکتی با سازمان برنامه و بودجه قدردانی و ابراز امیدواری کرد که به جامانده واحدها نیز با حمایت کمیته امداد کشور به نتیجه برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: تا به امروز حدود سه هزار واحد مسکونی از تعهد کمیته امداد برای ساخت واحد مسکونی محرومان عملیاتی شده است و امیدواریم که مابقی واحدهای تعهد شده نیز تا نیمه سال 1400 تکمیل شوند.

یحیی صادقی اضافه نمود: در استان کرمان 9 هزار و 600 خانوار تحت پوشش امداد نیازمند خانه هستند که حدود سه هزار و 358 خانوار روستایی و 6 هزار و 62 خانوار مراکز شهری هستند.

این آیین با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در روستای سعیدی کرمان اجرا و کلید 6 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان به نمایندگی از یکهزار و 154 واحد مسکن مددجویان در سراسر استان به زنان سرپرست خانوار تحویل داده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران 1540 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1540 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان تحویل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید