تاریخ رونمایی از گوشی های سری شیائومی 12 رسما اعلام شد

به گزارش سفر به روسیه، در رابطه با تاریخ معرفی گوشی های سری شیائومی 12 گزارش های متعددی منتشر شده است که تقریبا تمام آن ها به معرفی این گوشی ها تا پایان سال جاری میلادی اشاره کرده اند. حالا شیائومی با انتشار یک پوستر رسما اعلام کرده که این گوشی ها در تاریخ 28 دسامبر (7 دی) رسما معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی از گوشی های سری شیائومی 12 رسما اعلام شد

در پوستر مربوط به این رویداد، شیائومی از تصویر یکی قهرمانان دو سرعت چین استفاده کرده است. اگرچه در این پوستر به تعداد گوشی های سری شیائومی 12 اشاره ای نشده، اما تعدادی از مدیران این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo گفته اند که شاهد معرفی حداقل 3 مدل خواهیم بود. از سوی دیگر، سه نفر از مدیران شیائومی این پست ها را با گوشی های شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 پرو منتشر کرده اند.

طی هفته های گذشته بخشی از جزئیات این گوشی ها فاش شده ولی هنوز هم نمی توانیم با قاطعیت درباره تمام مشخصات آن ها صحبت کنیم. مدتی قبل تصاویر رندر گوشی های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو لو رفت. بر اساس این تصاویر، شیائومی 12 از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده بهره می برد و در پنل پشتی هم ماژول دوربین مستطیل شکل به چشم می خورد که در آن 3 دوربین تعبیه شده است.

همچنین به نظر می رسید گران ترین مدل این سری با نام شیائومی 12 اولترا معرفی خواهد شد که این شرکت پسوند پرو را برای آن در نظر گرفته است. طبق تصاویر رندر منتشر شده، ماژول دوربین این گوشی طراحی عجیبی دارد. دوربین اصلی در مرکز دایره واقع شده است و سمت چپ آن شاهد تعبیه دوربین اولترا واید هستیم. همچنین در بخش پایینی ماژول، دوربین پریسکوپی تعبیه شده و در بخش فوقانی ماژول هم احتمالا سنسور ToF یا یک دوربین تله فوتو با زوم 2 تا 3 برابری واقع شده است. در باقی بخش های ماژول هم فلش LED، سنسور نور و سنسور مربوط به فوکوس اتوماتیک دیده می شود.

سری شیائومی 12 قرار است یکی از اولین گوشی های مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 باشند که به تازگی معرفی شده است. البته از دیگر ویژگی های احتمالی مدل اولترا می توانیم به حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.9 اینچی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز سلفی 32 مگاپیکسلی و شارژ بی سیم 50 وات اشاره کنیم.

منبع: gadgets ndtv

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1941

به "تاریخ رونمایی از گوشی های سری شیائومی 12 رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گوشی های سری شیائومی 12 رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید