بررسی مسائل بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی

به گزارش سفر به روسیه، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار قرچک از بررسی مسائل بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی طی 6 ماه اول سال 99 خبر داد.

بررسی مسائل بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قرچک، محسن خرمی شریف با بیان اینکه پاسخگویی و رسیدگی به مسائل مردم جزء وظایف ذاتی مدیریت شهری قرچک است، گفت: اجرای سیاست های کلان مدیریت شهری قرچک، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهفرایندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم است.

وی اضافه کرد: درخواست های شهفرایندان در این جلسات به صورت ویژه بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می گردد و بازرسی شهرداری موظف است که اگر موردی خاصی در این خصوص باشد رسیدگی کند.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: شهفرایندان قرچکی در صورتی که نامه های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع کننده ای نگرفت، میتوانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی گردد

خرمی شریف بیان داشت: از ابتدای سالجاری لغایت سرانجام شهریور ماه، طی 24 جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه هرهفته مسائل بیش از 400 نفر از شهفرایندان در جهت تکریم ارباب رجوع بررسی و رفع شد.

وی در سرانجام اظهار کرد: به منظور تسریع در فرایند ملاقات های مردمی و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست ها، مراجعه کنندگان می توانند همه روزه به واحد روابط عمومی شهرداری مراجعه و یا با شماره 84-36151580 داخلی 183 تماس گرفته تا زمینه ملاقات آنان با شهردار فراهم گردد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1270

به "بررسی مسائل بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی مسائل بیش از 400 نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید