انیمیشن بچه رییس 2 تیر ماه سال جاری اکران خواهد شد

به گزارش سفر به روسیه، انیمیشن بچه رییس 2 (Boss Baby 2) در تیرماه علاوه بر اکران در سالن های سینما به صورت آنلاین هم به وسیله سرویس پیکاک در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

انیمیشن بچه رییس 2 تیر ماه سال جاری اکران خواهد شد

دنیاگیری کروناویروس تأثیر گسترده ای بر چرخه ساخت و اکران فیلم های سینمایی گذاشت. بسیاری از کمپانی های عظیم فیلم سازی برای اطمینان از پیروزیت اقتصادی یا حداقل بازگشت سرمایه فیلم هایشان تصمیم گرفتند علاوه بر سالن های سینما، فیلم های جدید خود را به وسیله سرویس های آنلاین هم در اختیار سینمادوستان قرار دهند. برادران وارنر و سرویس HBO مکس را می توان طلایه دار اکران آنلاین و تیاتری هم زمان فیلم ها در زمان حکومت کرونا بر دنیا دانست و حالا نوبت به یونیورسال پیکچرز رسیده تا انیمیشن بچه رییس 2 را در تاریخ 11 تیر (2 جولای) به سینماها و سرویس آنلاین پیکاک بیاورد.

یونیورسال پیکچرز پیش از این قصد داشت در شهریورماه این انیمیشن را تنها در سینماها نمایش دهد، اما این طور که پیداست میزان فروش و عملکرد پویانمایی های در حال اکران این کمپانی را از تصمیم خود منصرف نموده است. جیم اُور، مدیر داخلی نمایش آثار یونیورسال پیکچرز در مورد تصمیم این کمپانی برای تغییر در نحوه اکران بچه ربیس 2 بیان نموده است: ما تصمیم گرفتیم جدیدترین ساخته دریم ورکس انیمیشن را در اختیار همه قرار دهیم و حالا خانواده ها این حق انتخاب را خواهند داشت که تصمیم بگیرند در محیط امن خانه اشان به تماشای دنباله بچه رییس بنشینند یا در یک سالن سینما و بر پرده عظیم این انیمیشن را نگاه نمایند.

داستان بچه رییس 2 درباره بچه کوچک تیمی، برادر بچه رییس است که از شرکت بچه ها آمده و مأمور است تا نابغه شرور را متوقف کند. او تیمی و تدی (بچه رییس) را دوباره به دوران بچگی بازمی گرداند و با یاری همدیگر به جنگ دکتر آرترمستانگ می فرایند تا از بی ادب شدن بچه ها جلوگیری نمایند.

انیمیشن بچه رییس به کارگردانی تام مک گراث در سال 2017 با بودجه ای 75 میلیون دلاری روی پرده رفت و به فروشی بالغ بر 528 میلیون دلار در سراسر دنیا دست یافت. بچه رییس علاوه بر پیروزیت های تجاری در جلب رضایت اغلب انیمیشن بین ها هم پیروز بود و به همین خاطر پیش بینی می گردد اثر جدید دریم ورکس به یکی از پرفروش ترین فیلم های نیمه ابتدایی تابستان تبدیل گردد.

منبع: The Wrap

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1589

به "انیمیشن بچه رییس 2 تیر ماه سال جاری اکران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن بچه رییس 2 تیر ماه سال جاری اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید