انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت های والیبال

به گزارش سفر به روسیه، در طول رقابت های لیگ ملت های والیبال بیش از 2000 تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم های ملی گرفته شد.

انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت های والیبال

به گزارش خبرنگاران، لیگ ملت های 2021 والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار گشت که این رقابت ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود.

مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شد و تا دوم تیر به مدت 27 روز ادامه داشت.

فینال این رقابت ها بین دو تیم برزیل و لهستان برگزار گشت که در سرانجام تیم ملی والیبال برزیل پیروز شد لهستان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و مقتدرانه قهرمان این رقابت ها شود.

این مسابقات به دلیل شیوع کرونا با قوانین سختگیرانه دنبال می شد به طوری که قوانین نو برای اولین بار در والیبال به اجرا در آمد. فدراسیون جهانی در سرانجام لیگ ملت های والیبال به نحوه برگزاری این مسابقات نمره قبولی داد.

فدراسیون جهانی نوشت: در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 بیش از 1000 شرکت کننده حضور داشت و در مجموع 2250 تست پی.سی.آر و 7920 تست آنتی ژن در طول یک ماه گرفته شد و در این بین تست تنها یک بازیکن مثبت بود.

10 روز پس از سرانجام رقابت های لیگ ملت ها، فدراسیون جهانی از برگزاری این مسابقات خشنود بوده چرا که موففق شده سلامت و ایمنی شرکت کنندگان را تضمین کند.

لیگ ملت های والیبال با 572 بازیکن والیبال در بخش مردان و بانوان پیگیری شد و در کل 248 مسابقه در طول یک ماه برگزار گشت.

همچنین این مسابقات میزبان یک تیم تلویزیونی با بیش از 100 نفر برای پوشش بازی ها بود.

رئیس فدراسیون جهانی در باره برگزاری این مسابقات گفت: هدف نهایی ما از برگزاری این رقابت ها سلامتی همه اعضای از جمله بازیکنان بود. تیم متخصص ما به همراه کمیسیون پزشکی فدراسیون جهانی اقدامات سختگیرانه ای را انجام دادند. اکنون خشنودیم که همه تیم ها با خیال راحت به کشورهای خود بازگشته اند. همچنین می خواهم از شرکت کنندگان بخاطر احترام به قوانین و همکاری با فدراسیون جهانی و دیگر سازمان ها تشکر کنم.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1668

به "انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت های والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 2250 تست کرونا در طول لیگ ملت های والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید