افشای مشخصات گلکسی نوت 20 و 20 الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر 120 هرتزی

به گزارش سفر به روسیه، با نزدیک شدن به رویداد معرفی گلکسی نوت 20 هر روز خبرها و شایعات جدیدی پیرامون آنها منتشر می گردد و اینبار نوبت به افشای اطلاعات نسخه الترا رسیده است.

افشای مشخصات گلکسی نوت 20 و 20 الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر 120 هرتزی

افشاگر معروف دنیای فناوری با نام کاربری Ice universe در صفحه توییتر خود اطلاعات نسبتا کاملی را در خصوص گلکسی نوت 20 الترا منتشر نموده است. وی تصاویر جذابی را هم به این پست ضمیمه نموده بود اما بعدا تاکید نمود که تصاویر مربوط به سری گلکسی نوت 10 هستند.

به گفته وی Ice universe نوت 20 الترا به قدرتمندترین تراشه موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 پلاس مجهز خواهد شد و این در حالی است که بعضی تردیدها در خصوص آماده شدن این چیپست وجود دارد. نمایشگر نوت 20 الترا از رزولوشن +QHD با نرخ رفرش 120 هرتز بهره خواهد برد که نسبت به گلکسی S20 در سطح بالاتری قرار می گیرد. نوع پنل هم LTPO ذکر شده که از کیفیت بالایی برخودار است و محتوا را به شکل چشم نوازی به تصویر می کشد.

رندر منتسب به گلکسی نوت 20 پلاس

این منبع همچنین به قابلیت های جدید دوربین و S Pen اشاره نموده اما در این موارد شرح بیشتری ارائه ننموده است. از نظر ظاهری حاشیه پایینی نمایشگر حدود 0.4 میلیمتر از نوت 10 پلاس باریکتر است، بریدگی نمایشگر 0.1 میلی متر کوچکتر شده و از ضخامت بدنه هم از 7.6 میلیمتر فراتر نمی رود که 0.3 میلیمتر از پرچمدار فعلی سری نوت کوچکتر است.

Ice universe در توئیت دیگری از اطلاعاتی در رابطه با نسخه 5G گلکسی نوت 20 پرده برداشته که چندان امیدوار کننده به نظر نمی رسد. به گفته وی این پرچمدار به نمایشگر تخت با رزولوشون FHD مجهز شده و نرخ تازه سازی آن از 60 هرتز فراتر نمی رود. همچنین حاشیه های نمایشگر هم به باریکی نسخه الترا نخواهد بود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1036

به "افشای مشخصات گلکسی نوت 20 و 20 الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر 120 هرتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گلکسی نوت 20 و 20 الترا؛ چیپست قدرتمند و نمایشگر 120 هرتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید