پیشنهاد مشاوری فدراسیون فوتبال به تاج

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران ، رئیس فراکسیون ورزش مجلس به تاج توصیه نموده خدماتش را در ورزش کشور و فدراسیون فوتبال با عنوان مشاور ادامه دهد و به قانون منع به کارگیری بازنشستگان تمکین کند.

پیشنهاد مشاوری فدراسیون فوتبال به تاج

محمدرضا تابش، یکی از نماینده های فعال مجلس با اشاره به ابقای تاج در فدراسیون فوتبال با استناد به ماده 60 قانون مدیریت خدمات کشوری، گفت:یک اصورت ماجرا مبنای قانونی است و یک بحث دیگر توجیه افکار عمومی. از نظر قانونی بلااشکال است که آقای تاج از حالت اشتغالی که برای جانبازان درنظر گرفته شده استفاده نمایند ولی به نظر می رسد افکار عمومی پذیرش این را نداشته باشند. اگر این در کشور باب گردد که افرادی که مشمول این قوانین شدند علی رغم اینکه می توانستند قبل از تصویب قانون از فرصت هایی که قانون برایشان فراهم نموده استفاده نمایند ولی نکردند خیلی مورد پسند افکار عمومی نیست. درواقع اینها می خواهند با حربه قانون وارد شوند.

رئیس فراکسیون ورزش با تاکید بر اینکه باز کردن پای مجامع بین المللی به این قضایا خلاف مصالح و منافع ملی است، می گوید: من از زحمات آقای تاج تشکر می کنم و معتقدم ایشان می تواند به عنوان مشاور در خدمت ورزش کشور و فدراسیون فوتبال باشد ولی به عنوان برادر به ایشان توصیه می کنم به قانون منع به کارگیری بازنشستگان تمکین نمایند. مسلما مردم هم قدردان زحمات و افتخارآفرینی ایشان خواهند بود. اگر پیش از این قانونی وجود داشته که آقای تاج می تواند از آن استفاده کند بلامانع است زیرا در قانون مصوب مجلس نیامده که قوانین ضد این احکام لغو گردد اما بحث مهمتر این است که افکار عمومی چنین امری را نمی پذیرد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 89

به "پیشنهاد مشاوری فدراسیون فوتبال به تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مشاوری فدراسیون فوتبال به تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید