پیروزی پسران تنیسور قم در شروع مسابقات جوانان کشور

به گزارش سفر به روسیه، حسین لطفی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: مسابقات تنیس نوجوانان و جوانان کشور در کرج شروع شد و پسران قم در این مسابقات شروعی دلپذیر داشتند. آنها توانستند در اولین دور مسابقات خود، حریفانشان را شکست دهند.

پیروزی پسران تنیسور قم در شروع مسابقات جوانان کشور

وی اضافه نمود: روز اول مسابقات پسران زیر 16 و 18 سال با درخشش نوجوانان قمی به خاتمه رسید به طوری که رضا عبدالحسینی در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 6-2 و 6-2 مقابل حریف هرمزگانی خود به برتری رسید و مسابقات را با برد شروع کرد.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: علی سیفی دیگر تنیسور قمی در یک بازی هیجان انگیز و پر افت خیز با نتایج 6-2، 3-6، 6-2 مقابل حریف مشهدی خود به برتری رسید و توانست امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.

لطفی بیان داشت: محمد جواد فدایی مقدم دیگر تنیسور استان قم بود که برای اولین بار در مسابقات کشوری حضور پیدا نموده در یک بازی جالب و دیدنی با نتیجه 6-2،3-6،6-2 مقابل حریف سرسخت هرمزگانی خود پیروز شد ضمن این که سهیل زندی فر چهارمین تنیسور قم در این مسابقات در دور اول استراحت داشت.

وی با اشاره به عملکرد امیر حسین بادی تنیسور استان قم در بازی های آسیایی جاکارتا مطرح کرد: حضور بادی در اندونزی فرصتی برای سرمایه گذاری روی این تنیسور جوان بود و به وی فرصت داده شد تا خود را در این مسابقات محک بزند زیرا او هنوز جوان است و زمان زیادی برای کسب موفقیت در این رشته دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 29

به "پیروزی پسران تنیسور قم در شروع مسابقات جوانان کشور" امتیاز دهید

2 کاربر به "پیروزی پسران تنیسور قم در شروع مسابقات جوانان کشور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پسران تنیسور قم در شروع مسابقات جوانان کشور"

2 دیدگاه

محمد 2 آذر 1399

محمد جواد فدایی مقدم واقعا عالی هست توی تنیس استان قم

پاسخ به محمد

علی 28 فروردین 1400

یکی از تنیسور های با استعداد کشوری و موفق کشور هستن و الگویی برای نوجوانان و جوانان

پاسخ به علی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید