واکنش گرشاسبی به خبر بازگشت رضاییان و طارمی به پرسپولیس

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی درباره برد پرسپولیس مقابل الدحیل و السد گفت: تمام تلاشمان این بود که حلقه های موفقیت باشگاه از هم گسسته نشود؛ از هیات مدیره تا کادر فنی و بازیکنان و طرفداران. پشت این قضیه هم پیشکسوتان عزیزی مثل علی پروین بودند که همیشه حامی تیم بوده اند. خیلی شیطنت ها شد که نمی خواهم کام طرفداران را با گفتن آنها تلخ کنم. خدا یاری کرد با این محرومیت سنگین به اینجا رسیدیم.

واکنش گرشاسبی به خبر بازگشت رضاییان و طارمی به پرسپولیس

وی اضافه نمود: بازیکنان حتی در شدیدترین آسیب ها هم به روی خودشان نمی آوردند چون نیمکت ما خالی بود. برانکو هم بچه های کم سن و سالی که روی نیمکت بودند مدیریت کرد و انگیزه آنها هم بالا رفت.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی با الدحیل گفت: همه می گفتند گروه مرگ است ولی پرسپولیس نشان داده با تیم های گردن کلفت خوب بازی می نماید. ما کار غیر ممکن را ممکن کردیم. السد هم در اصل تیم حکومتی قطر بود. البته 50 درصد کار باقی مانده است و امیدوارم با حمایت طرفداران کار را تمام کنیم.

گرشاسبی ادامه داد: جالب نیست بگویم ولی وقتی با الدحیل و السد بازی داشتیم، تفاوت را در حمایت و حضور طرفداران از تیم قطری السد دیدیم. قرارداد یک بازیکن السد معادل بودجه یک سال و نیم باشگاه پرسپولیس است.

وی تاکید نمود: بازیکنان ما نشان داده اند که برایشان تیم ها فرقی نمی نماید و باید این مسیر را طی نمایند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مسائل ارزی توضیح داد: شخص وزیر دنبال قضیه است. برانکو و دستیارانش حتی یک ریال و یک یورو دریافت ننموده اند. آنها را با رفاقت نگه داشته ایم. تیم ما به خاطر محرومیت مظلوم است. برانکو هم خودش حرفه ای است و عاشق پرسپولیس است. او اینرا نشان داده. همه جوره برانکو را امتحان کردیم. با برد پرسپولیس مردم ساعت ها مسائل را فراموش و احساس غرور کردند. تمام باشگاه ها هم به ما تبریک گفتند. می طلبد که مشکل ارزی حل گردد و تا قبل از بازگشت کادر فنی این مشکل را رفع کنیم.

گرشاسبی گفت: قانون اجازه نمی دهد ارز آزاد بگیریم. ارز دولتی هم نمی دهند. دنبال ارز نیما هستیم. یک حساب ارزی هم باز نموده ایم. وزیر ورزش هم خودش پیگیر تیم بود و قول داد شنبه یا یکشنبه این مشکل رفع گردد و پول تمام بازیکنان را بدهیم.

وی توضیح داد: فقط مجوزی می خواهیم تا بتوانیم ارز را بگیریم. اسپانسر هم باید یک یاری ویژه داشته باشد. اگر هم فینالیست شویم یک یاری دیگر خواهیم داشت.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: اگر به فینال برویم قهرمان 4 میلیون و نایب قهرمان 2 میلیون دلار می گیرد. در واقع اگر فینالیست شویم در مجموع 30 میلیارد تومان نصیب می گردد. نباید این ذهنیت باشد که تمام این پول به کیسه ما می رود.

گرشاسبی گفت: همین الان 120 تا 130 اتاق برای مسئولان کنفدراسیون و مسئولان اجرایی درخواست گردیده است و کلی هزینه های مختلف داریم که رقم سنگینی است. بخشی از آن هم صرف جشن قهرمانی می گردد. چه ما قهرمان شویم چه تیم دیگری هزینه جشن با ما است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از مطالبات باشگاه پرداخت گردیده است مگر اینکه چیزی مثل قارچ از زمین خارج گردد. عمده خطرات و همچنین خطر کسر امتیاز را از سر گذراندیم. بخشی از آنرا قسطی کردیم و باید سر موقع پرداخت گردد. آنچه کمر ما را خم کرد، بحث ارز بود که نوسانات آن آسیب سنگینی به ما بخصوص در بخش جرایم خارجی زد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه این تیم کار سختی در بازی برگشت دارد، گفت: بعد از برد بازی رفت به رختکن رفتم و گفتم چیزی تمام نگردیده است. به بازیکنان گفتم شادی کنید ولی بازی برگشت باقی مانده است. در استادیوم آزادی 100 هزار طرفدار می آیند و کار سنگین می گردد. ان شاءالله حمایت آنها کار را تمام می نماید.

وی اضافه نمود: به بازیکنان هشدار دادیم. خوشبختانه دو فرمانده قدر در پرسپولیس داریم. برانکو بیرون از زمین و سیدجلال حسینی که درون زمین فرمانده توانمندی است و همه جوره کنترل می نماید. حسینی همه جوره نقش خودش را در روز محرومیت برانکو پر کرد.

گرشاسبی درباره گفتگوی ژاوی با طاهرخانی گفت: طاهرخانی بعد از بازی یک کل کلی با ژاوی کرد. به طاهرخانی گفتم چرا این کار را کردی؛ ژاوی بزرگتر از شما است. این بازیکن هم گفت ژاوی بینی مرا گرفته بود و رها نمی کرد. شاید منظور ژاوی این بوده که کوچولو تو اینجا چه کار می کنی! (با خنده) طاهرخانی هم گفت به ژاوی نشان دادیم کوچولو یعنی چه!

وی در خصوص عصبانی شدن شجاع خلیل زاده و اینکه چرا به این بازیکن تذکر نمی دهد، اظهار کرد: بازیکنان السد مقابل پرسپولیس پرخاشگر بودند و حرفهایی می زدند که بچه های ما اعصابشان خرد گردیده بود. آنها انتظار داشتند در خانه خودشان سه چهار گل به پرسپولیس بزنند. در قطر اینرا القا می کردند اینجا باید بیش از سه گل بزنیم تا در استادیوم آزادی مسئله ای نداشته باشیم. برای همین بازیکنان السد وقتی نمی توانستند گلزنی نمایند به اعتراض و صحبت کردن با بازیکنان ما روی آوردند. شجاع هم شجاعانه ایستاد.

گرشاسبی درباره مشکل بازنشستگی و اینکه آیا از پرسپولیس می رود؟ گفت: آقای سلطانی فر وزیر ورزش نامه ای برای واگذاری استقلال و پرسپولیس زده است. این دو باشگاه امکانات دولتی ندارند. نه اتومبیل دولتی داریم، نه محل تمرین و نه ساختمان دولتی. بودجه دولتی هم نداریم. دارند برنامه ریزی می نمایند به هر شکلی بگردد کار جلو برود. ما تابع قانون هستیم.

وی در رابطه با دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی و احتمال بازگشتش به پرسپولیس گفت: اصلا بحثی نگردیده است. برانکو اعلام نموده همان 4 نفری که ابتدای فصل جذب گردیده اند، بعد از محرومیت برای تیم بازی خواهند کرد.

وی در رابطه با حضور مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس در قطر و تمایل وی برای بازگشت به پرسپولیس گفت: من چنین چیزی را نشنیدم و مهدی را هم در قطر ندیدم. مسائلی دست به دست هم داد و نمی گردد طارمی را به تنهایی مقصر محرومیت پرسپولیس دانست. همه باید حواسشان را جمع می کردند تا این مشکل ایجاد نگردد. طارمی را مثل بچه خودمان می دانیم. او بازیکنی از کشور ایران است و همیشه دوستش داریم و به او احترام می گذاریم.

گرشاسبی درباره لیست تیم ملی توضیح داد: قرار است زیاد وارد این مسائل نشویم. آرزو داریم تیم ملی قهرمان جام ملتها گردد ولی انصاف و عدالت چیز دیگری را می گوید. بازیکنان پرسپولیس باید چه شکلی خودش را نشان بدهد و باید چه کار نمایند که دیده شوند؟ کسانی که سال گذشته در پرسپولیس بودند و سال جاری در تیم های دیگر بازی می نمایند و به تیم ملی دعوت می شوند، ملاک نیست. در هر صورت وارد حاشیه نمی شویم و حواسمان به تیم و ادامه کار است. امیدوارم حماسه ساز شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا چالش جدیدی بین برانکو و کی روش ایجاد نگردیده است؟ گفت: خیر.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: از تمام کسانی که به ما یاری کردند تشکر می کنم. از سازمان لیگ و فدراسیون هم تشکر می کنم. آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) قول داده است بازی با پیکان را جابجا نمایند تا آسیب دیدگی گریبان بچه های ما را قبل از بازی برگشت با السد نگیرد. درخواست دادیم بازی دو روز زودتر برگزار گردد و به جای آن جام حذفی را برایمان بگذارند.

گرشاسبی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که آیا نگران تکرار اتفاقات جام حذفی و حذف مقابل قشقایی اینبار در دیدار با نود ارومیه نیستید؟ پاسخی مشکوک داد و گفت: خیر؛ این هماهنگ گردیده است!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 52

به "واکنش گرشاسبی به خبر بازگشت رضاییان و طارمی به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گرشاسبی به خبر بازگشت رضاییان و طارمی به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید