همه کاندیداها تایید صلاحیت شدند؛ انتخابات هیئت کشتی تهران به زودی برگزار می گردد

به گزارش سفر به روسیه، به دنبال تایید صلاحیت هر 17 نامزد انتخابات هیئت کشتی تهران، مجمع انتخاباتی هیئت کشتی پایتخت به زودی برگزار خواهد شد.

همه کاندیداها تایید صلاحیت شدند؛ انتخابات هیئت کشتی تهران به زودی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ثبت نام از کاندیداهای احراز ریاست هیئت کشتی استان تهران با حواشی زیادی روبرو گردیده بود و به دنبال اعتراض جمعی از اهالی کشتی این استان به اداره کل تربیت بدنی تهران، ثبت نام مجدد از کاندیداها به عمل آمد. در نهایت 17 نفر برای این پست ثبت نام کردند که روز گذشته (یکشنبه) نامه تایید صلاحیت همه آنها در اختیار فدراسیون کشتی نهاده شد.

در این نامه لیست نفرات رای دهنده نیز اعلام شد که اعضای مجمع هیئت کشتی تهران را نیز 17 نفر تشکیل خواهند داد تا در صورت عدم انصراف نامزدی، تعداد کاندیداها با رای دهندگان مساوی باشد.

حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: اداره کل تربیت بدنی استان تهران در نامه ای به فدراسیون کشتی این موضوع را بیان کرد و در مرحله بعدی مدیرکل دو تاریخ را به فدراسیون پیشنهاد می دهد تا در یکی از این دو زمان که مورد تایید فدراسیون کشتی نیز قرار می گیرد، انتخابات هیئت کشتی استان تهران برگزار گردد. با توجه به فرآیند طی گردیده، فکر می کنم مشکلی برای تشکیل مجمع انتخاباتی پایتخت در ماه جاری (شهریور) نداشته باشیم.

پیش از این عبدالله عزیزی ریاست هیئت کشتی استان تهران را برعهده داشت که بعد از اتمام مهلت 4 ساله ریاست او، حسن حمیدی به عنوان سرپرست هیئت تا زمان برگزاری انتخابات تعیین شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 13

به "همه کاندیداها تایید صلاحیت شدند؛ انتخابات هیئت کشتی تهران به زودی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه کاندیداها تایید صلاحیت شدند؛ انتخابات هیئت کشتی تهران به زودی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید